četrtek, julij 05, 2007

Uporaba skretnih pripomočkov


Pred nekaj dnevi sem pisala, da nas v službi zadnje čase večkrat pričaka umazan wc. V pisarni nas je pet. Od teh petih eden nikoli ne obiskuje wc-ja, se pravi da ostanemo štirje potencialni packi. Od teh štirih je eden službo nastopil pred tremi tedni - pred tem z wc higieno nismo imeli nikakršnih težav. Se mi je kar smilil naš šef, ker se mora ukvarjati še s tem, kako bo nekomu razložil nekaj, kar bi mu morala že pred kakimi tridesetimi leti povedati njegova mamica. No in danes me za dobro jutro spet pozdravi umazan sekret. Sklenem da imam tega dovolj, zato ob prihodu v pisarno na ves glas zavpijem: "V vednost vsem: wc sem pustila tak, kakršnega sem dobila." In šef zavpije nazaj: "Prav si naredila!" Kasneje omenim, da obstaja majčkena možnost da bi šla v nedeljo na nek koncert, ter da se do ponedeljka ne bom mogla vrniti domov in vprašam, če bi si v ponedeljek lahko vzela dela prost dan. "Lahko" se oglasi sodelavec "Samo če greš zdajle sekret poribat!" "Ne grem" rečem "raje ne grem na koncert!" Čez nekaj minut se je osumljena oseba odpravila proti wc-ju. Ob mojem naslednjem obisku je bila školjka čista.
Najbolj zoprno pri vsej stvari mi je to, da zaradi tega na človeka, ki mi je drugače čisto simpatičen gledam povsem drugače kot pred tem. Nekaj na njem me silno moti - o njem sem si ustvarila sliko umazanega človeka, ne morem pomagat.
Slikca: Koziol - če bi imela eno izmed tehle metlic, bi z njo šarila tudi po čistem wc-ju!

6 komentarjev:

Pika pravi ...

K, mislim, da je bila tako ciljano javno a neosebno targetirano reševanje kar OK. Da ne bi prišlo do česa takega : http://inspiron.blog.siol.net/2006/10/26/prosm-uporabi-metlicu-korespondenca-s-cistilko/

... glede vtisa o človeku - to so malenkosti, ki so res pristne (ker v WCju si le sam s seboj ... in si res, kar si)

Uživaj na koncertu ;)

Vanja pravi ...

Tole sem že brala pred časam. Hecno.
Hvala, samo ni še sigurno če grem - ni odvisno samo od mene, temveč še od nekoga, ki se te dni poti na sprejemcih in bo v soboto mogoče preutrujen... Če ne zdaj, pa kdaj drugič.

Anonimni pravi ...

Pri nas dva sekreta uporablja ogromno ljudi v časovnem razponu vsaj 16 ur dnevno. Moški WC je v VSAKEM trenutku tako porazno ogaben, da ne morem, da ne bi razmišljala, kakšni mega packoni so moji sodelavci (ki so sicer čist' ok ljudje - na videz). Pred časom je nekdo (verjetno od popoldancev, si mislim) stranišče uporabljal za kadilnico in kmalu se je pojavil napis o čednosti in te stvari z zaključnim prijaznim vabilom: Prosimo, da stranišče pustite še bolj čisto kot ob prihodu. Me vedno ima, da bi napisala, če nameravamo skenslati čistilko.

jaka pravi ...

pri nas imamo na skretu neko saljivo navodilo za uporabo metlice.
ker v naših WCjih serje precej ljudi, zgleda navodilo pomaga.

ambala pravi ...

ampak js ne štekam, da je mačotom prod častjo poribat lasten drek s sten školjke!

Jaka, kakšen pa je tisto navodilo?

Vanja pravi ...

Ambala, mogoče ta lastnost spada pod tiste v rubriki "taprau dec" - ne vem.
Jaka, tudi mene zanima kakšno je tisto navodilo - za vsak slučaj, če bi v bodoče rabila kaj podobnega obesit na vrata.