sreda, julij 18, 2007

Ljubezen


Na tole bukvico sem čakala od lanskega septembra. Posodil naj bi mi jo znanec, vendar knjigi nikakor ni uspelo priti do mene, saj so si jo njegovi prijatelji podajali iz rok v roke, kar je prav gotovo eden izmed pokazateljev, da se jo res splača prebrati... Zadnjič sem jo ugledala v svoji najljubši knjigarni in sklenila, da je pa ravno zdaj ugoden čas, da si jo kupim in preberem. Da vidim če sem morda naredila kaj narobe (Čeprav itak vem da nisem - jaz nikoli ničesar ne naredim narobe. Če izvzamem, da sem preveč popustljiva, kar zna bit tudi eden izmed razlogov da gredo stvari narobe). Zdaj berem in se učim. De Botton piše o zaljubljanju, odljubljanju in o vsem kar spada zraven. Misli se nizajo skozi prizmo romana, tako da nimamo občutka da pravzaprav beremo neko edukativno čtivo. Independent je o knjigi takole zapisal: "Single-handedly, de Botton has taken philosophy back to its simpliest and most important purpose: helping us to live our lives."

Priporočam vsem zaljubljenim kot tudi nezaljubljenim oz. vsem, ki se imate namen še kdaj zaljubit. Jaz se definitivno nameravam, vendar moram najprej do konca prebrat tole knjigo. Saj ni tako zelo debela...

8 komentarjev:

ursa pravi ...

juhuuu
mah mah mah
vrsta je tuki za mano :D

(bom bla čist pridna in bom najprej prinesla nazaj tisto, kar že imam. častna pionirska.)

Vanja pravi ...

Si prva na spisku!

Anonimni pravi ...

Jaz sem pa od tega Knofa ravno dobila v knjižnici Skrb za status. Komaj čakam, ampak tale vročina mi bolj vleče na Kapučino stuff... Po tvojih besedah sodeč, bi bili Essays In Love zdaj boljša izbira :)

Unknown pravi ...

Če je knjiga vsaj pol tako dobra kot Utehe FIlozofije si jo tudi sama želim.
Iiiii ;)

Pika pravi ...

@kameleonka .. in tvoja knjižarnica je?

Vanja pravi ...

Konzohcij!

Axa pravi ...

Ne bom komentirala knjige, ker je nisem prebrala.

Mi je pa padel v oči - milo rečeno - pop Independentov komentar, tako značilen za današnji čas, po katerem naj bi bila filozofija namenjena "helping us to live our lives".

Temu so vendarle bolj namenjene knjige za samopomoč, ne pa filozofija. ;-)

Vanja pravi ...

Axa, enim pomagajo knjige za samopomoč, enim pa filozofija - meni predvsem svoja! :-)