sreda, januar 03, 2007

Postnovoletna

Konec praznikov, vrnila sem se iz karantene, moj računalnik pa si je v teh petih dneh oddahnil od vsakodnevnih naporov in topotanja mojih hitrih prstov po tipkovnici... Prav pasalo je odklopiti se - tako iz medmrežja kot tudi iz realnosti...
Preživela točno take novoletne praznike, kot sem si želela: Zrelaksirano uhorizontaljena poleg meni ljube osebe, v njegovi raztrgani trenirki, brez bleščic in odvečne krame na obrazu, brez novoletnega drevesa in ostalih dekorerskih pritiklin, založena z dobrim čtivom, videom, glasbo, pregrešno dobro hrano in pijačo... What more could you wish?!

Novoletni dialog 1.1.2007 malo čez polnoč - objeta ležita na kavču:
On: (naveličano) A to je zdaj novo leto?!
Ona: Ja to ja. Kaj bi pa še rad? Saj imaš vse! Sit si, ravno prav pijan, pa še mene imaš!
On: Prav imaš! Res imam vse! Sploh nisem pomislil na to! (smeh)
Ona: No, zato sem pa jaz tukaj, da ti to povem!

Ni komentarjev: