torek, januar 09, 2007

Nebodigatreba

Moji občutki ob razkopavanju grajskega hriba, ki se je začelo pred cca. enim letom so bili negativni. Predvsem zato, ker so uničili pogled z moje razgledne točke. Da ne govorim o tistih 7,2 milijona evrov, kolikor je bila vredna investicija. In sem sama pri sebi sklenila, da z vzpenjačo se pa že ne bom peljala - vsaj dokler bom tja gor lahko prilezla peš.
No, pa se takole zgodi, da te nekdo povabi in v trenutku se v tebi prebudi firbec in skozi tebe reče: "No, pa pojdimo pogledat!" Hm, kaj naj rečem. Vseeno me vožnja ni prepričala - premalo časa se pelješ - eno minuto samo. Že ta podatek pove, da je vzpenjača pravzaprav nepotrebna. Sorry!
Kar se tiče pogleda z arhitekturnega vidika, moram projektant(e/a?) pohvaliti, ker je zadeva narejena s posluhom. Še posebno so mi všeč "katakombe" pri zgornjem izhodu.
Se mi pa zdi, da bi bilo dobro, ako bi oskrbniki gradu sanirali vonj fekalij, ki obiskovalca spremlja vse od pritličja pa do vhoda v bar - če se že gremo turizem, ne?! Tudi ni ravno apetitlih sedeti v baru in srebati jasminov čaj, na vsake toliko časa pa v zraku namesto jasminove zavohati urinsko noto... Bljak!

Ni komentarjev: