četrtek, marec 20, 2008

Ti si moja čokolada...


Če v Google odtipkate besedno zvezo kakavova zrnca, boste med drugim izvedeli, da je bilo okoli leta 1500 100 kakavovih zrn vrednih enega sužnja, 10 zrn pa uslogo prostitutke ali enega zajca. No, danes sem za 10 dekagramov zrnc odštela 2.30 eura, kar se mi v primerjavi s sužnji in prostituiranjem zdi zelo ugodno.
Ob odhodu iz službe je želodec požrešno krulil, seveda sem ga poskušala ignorirati (ponavadi mi uspe in jem šele doma), tokrat pa sem bila namenjena v neko bio trgovinico, kamor sem šla firbcat, če imajo kakšne natur barve za pirhe. Barv niso imeli, so pa imeli na prodajnem pultu veliko skledo nečesa fižolu podobnega, ta fižolčkasta zrnca so oddajala sila zanimiv vonj. Prijazna trgovka mi je razložila, da so to kakavova zrna, ki človeku dajo energijo, obenem pa so tudi odličen antioksidant. Ne vem če bi lahko trdila da mi je bil začetni okus ravno všeč, ker je zadeva kar precej grenka. Ampak bolj ko si zadevo žvečil, bolj se je razvijal okus. Pa sem jih vzela deset dekagramov. Med potjo domov sem tako lakoto premagovala izmenično z jabolki topaz in kakavovimi zrni, slednja so res zelo hranljiva - že po nekaj zrnih čutiš občutek sitosti.
Kar hočem povedati je to, da ima kakav res neko posebno moč in da je kot droga, ki te zaziblje v prijeten občutek. Kako bi sicer drugače razložila neustavljivo željo po še, če pa je zadeva precej grenka, pa že ko si zmerno do pretežno sit, še kar segaš po njej?!
Imam novo drogo, jutri jo grem spet iskat!!

6 komentarjev:

adj. pravi ...

Všeč mi je razmerje v ceni:
- 100 g nepredelanega kakava = 2,30 evra
- 100 g lepo oblikovane in zapakirane čokolade s 77% kakava = 1 evro.

Bio elita in to...
Najlepše od vsega pa je, da bi bile cene bio in eko izdelkov še enkrat višje, pa bi se dobro prodajali. Pravzaprav bi se (kot vsi luksuzni izdelki) ob višji ceni prodajali še bolje.

Vale pravi ...

Jaz sem pa ravno včeraj poslušala eno teto na radiu, ki je povedala, da ima kakav največ magnezija v sebi. Teta je sicer propagirala magnezijeve tabletke :-)

Vanja pravi ...

Dinozaver, res je. Bio velja za hohštapleraj. Bio je luksuz. Pri vsem tem je najbolj zanimivo to, da nikoli ne veš ali je bio res bio. :)

Vanja pravi ...

Vale, tega s tabletkami ne razumem najbolje. Zakaj recimo jesti kapsule naprimer česna, granatnega jabolka, zelenega čaja, če pa lahko jemo česen, granatno jabolko in pijemo zeleni čaj?!

adj. pravi ...

Eh, kapsule so za modernega človeka, ki pač nima časa glodati jabolka, kaj šele pripravljati in piti čaja (OK, tega dobi tudi v plastenki). Česen pa naredi slab vtis. Ekola, vzameš par kapsul dnevno in je.

Anonimni pravi ...

Pogledal sem v Luksemburgu in v bližnji nemški okolici, če imajo kakavova zrnca. Zrnc nisem našel, sem pa degustiral čokolado lindt s 99 % kakava. Cena za 50 g je 2 evra. Podatek o kalorijah ni naveden.