nedelja, marec 02, 2008

Psihološki profili uporabnikov bazenov

- Packi. Packi v bazen, ki je namenjen odraslim plavalcem, vlačijo nekajmesečne dojenčke - brez plenic seveda. Čeprav me ne bo nihče prepričal, da bi bilo kaj bolj apetitlih, če bi dojenček imel pleničke, ker le-te v vodi ne zadržijo drekca pekca in lulanja. Ga ne. Ker so pleničke. Otroci sodijo v bazen za otroke in basta.
- Egoisti. Egoisti plavajo zadenjski ali pa kravl, ne ozirajo se na ostale kopalce, saj vedo da se jim bodo le-ti sami odmaknili.
- Zavistneži. Zavistnež se, medtem ko stojite pod slapom ki vas masira po hrbtu, postavi pred vas, ter s tem da vedeti da se čimprej odstranite z masažne točke.
- Ljudomrzneži. To sem jaz in še nekaj mojih somišljenikov.

P.S. Ko bom frizerka, si bom omislila svoj bazen. 500m2! ;)

12 komentarjev:

matilda pravi ...

Ne hodim v bazene.
Gljivice, ekcemi, mraz, drsi, smrdi in preveč ljudi.

Vanja pravi ...

Imaš prav!

Anonimni pravi ...

V rodnem kraju imamo terme in tam se je dalo srečati še eno podvrsto bacilov - stare babe, ki so se hodile odmaščevati plasti odmrle kože in svinjarije v bazene s toplo termalno vodo, ter se kot velike debele boje v morju nalahno guncale sem in tja in za 5 cm potapljale gor-dol, seveda v slow muvingu.

Prvovrstno estetsko psihofizično doživetje!

Anonimni pravi ...

Kako je s plavalnimi pleničkami za dojenčke sem ti že razložila na g-talku. In z neoprenskimi kopalkami tudi. In o inkontinenci Jurassic parka v kamniškem tompfu tudi. Pa se še vedno kregaš, tečka :-)

Vanja pravi ...

Karmen že prav, a jaz pač ne verjemem da plenice tesnijo 100%. Nemogoče. In ko je v igri voda... Fuj!

adj. pravi ...

Vsi bi morali lulati in kakati v bazenu, ne samo otroci.

Vanja pravi ...

Dinozaver, na to sem pomislila tudi sama! :)

nta pravi ...

Tole o o inkontinenci Jurassic parka v kamniškem tompfu pa tudi mene zanima :-)

Se mi pa ne zdi kul, da greš na bazen in ti gre potem na živce vse od A do Ž. Če nisi za take hece, pač ne hodi tja. Če se gremo mi s tamalo kopat, jo damo v plenice in neoprenske hlače in se mi ne zdi nič bolj umazana kot vsak povprečen Slovenec. Blazno uživamo in se ne menimo za grdogledajoče strice in tete :-)

Vanja pravi ...

Seveda je bilo pričakovati, da se bodo ob mojem pisanju mamice ujezile in bodo postale grdo gledajoče kot so strici in tete v bazenih. :) Ok, nič nimam proti neoprenu, o ostalem sem pa svoje že povedala.

nta pravi ...

Seveda je bilo za pričakovati! Pa tudi ne pričakujem, da se bova glede tega strinjali, ker marsikaj drugače gledaš pred otrokom in potem, ko ga maš. Tako pač je. Mislim pa, da se dovolj poznava, da ti lahko kakšno nasprotujoče mnenje napišem in zato ni zamer :-)

Tisto od Karmen me še vedno zanima! :-))

Vanja pravi ...

Nta res je. Vseeno pa mislim, da ne spadaš v rubriko mamic, ki jih opisujem. :)
Karmen javi se!!

Anonimni pravi ...

pomembna razlika med lulanjem v bazen in lulanjem v bazenu je predvsem lokacija, lokacija, lokacija...