četrtek, marec 13, 2008

Maraton

15 ur na delovnem mestu! In še vedno ima trajati...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

drzi se. in pazi nase. in ne ga srat prevec.


moj rekord je 29 ur (natecaj) ampak sedaj tudi pod razne ne bi mogel vec zdrzati.

Vanja pravi ...

Sv3der, srali smo ga po oddaji. :)

Meni je trenutno 15 ur toliko kot lahko zdržim kar se tiče koncentracije. Potem pa samo še vegetiram in nemo zrem v kompjuter.
Sem pa oni dan, ko sem objavila tale post, premišljevala, kako zelo pogrešam nočno delo, tisto posebno energijo, ki res pride samo ponoči in to, kako zanimivo in drugače je (ob cigaretni pavzi zunaj) poslušati vse nočne zvoke ulice/mesta, ki se tako zelo razlikujejo od tistih dnevnih... Noč ima svojo moč, pa kakorkoli že pogledaš. Še vedno trdim, da bi se moj delavnik moral začeti ob osmih zvečer in trajati do druge/tretje zjutraj! :)