ponedeljek, junij 18, 2012

Kruhovi knedlički

-

Polna realizacija vikenda češkega filma je sicer, zavoljo preveč lepega vremena ter številnih aktivnosti, padla v vodo, smo pa uspeli realizirati vsaj dvoje: pogledati  Formanovo Zlatolasko in skuhati kruhove knedle.
Ne pomnim kdaj sem jih nazadnje jedla, moralo je biti vsaj dvajset let nazaj. Ponavadi smo jih doma jedli s kakšno omako v kombinaciji z mesom ali pa z golažem. Ker v našem gospodinjstvu nismo ljubitelji mesnih jedi, smo knedle vtaknili v družbo zelenjavne omake.

Za pastozno kruhovo zmes sem vkup vrgla tole:

Za pet pesti na drobne kocke narezanega posušenega kruha
dve mali jajci (lahko bi ju nadomestila z enim velikim)
dve vejici petršilja
eno popraženo čebulo
malo mleka
ščep soli
poper
malo moke (za vezivo)

Kruhove kocke najprej poškropite z mlekom, nato pa skupaj z naštetim zmešate v pastozno zmes. Manj dodane moke rezultira bolj rahle knedličke, moji so bili, ker sem jih delala prvič in sem se še malo lovila pri konsistenci testa, precej trdi. Skuhate jih v osoljenem kropu - čas kuhanja določijo knedli sami - ko priplavajo na površje, so kuhani. 
Zelenjavna omaka na sliki  je sila preprosta mešanica popraženih melancan, v kombinaciji s paradižnikom in baziliko.

Ni komentarjev: