sobota, julij 10, 2010

Naključja

_

Pa jo imam! Spomladi, ko smo imeli z Vale seanso kvačkanja, nam je kot alfa in omega knjigo, v kateri je to početje opisano na najboljši možni način, priporočila ABC kvačkanja. Že zdavnaj razprodane knjige ni bilo za dobiti v nobenem od ljubljanskih antikvariatov, pa sva se takrat s prijateljico kljub temu vpisali na čakalno listo v vseh antikvariatih. Od tega je minilo že kakšne pol leta, vendar do včeraj še iz nobenega od njih nisva prejeli glasu.
Pa mi včeraj, med dolgočasnimi predavanji na neki delavnici zazvoni telefon. Čez slabo uro, ob odmoru pokličem nazaj. Gospod na drugi strani pove, da kliče iz antikvariata, da je sicer imel knjigo zame, pa jo je, ker nisem dvignila telefona, misleč da sem na dopustu, prav tisto minuto prodal neki gospe - po njegovih besedah rekoč, je gospa ravno tisti trenutek ko sem klicala, odšla skozi vrata. "Joj, škoda! Pa zakaj ste jo kar prodali?!" pričenem javkati v telefon, gospod je bil kar malo presenečen in se je koj začel na vse pretege opravičevati ter mi zagotavljati, da bo prav gotovo kaj kmalu prišla še kakšna knjiga. Ha, čez slabo uro pokliče še enkrat ter pove, da je dobil novo pošiljko, pa da se prav v tej pošiljki nahaja dotična knjiga. Zatrdim mu, da jo že naslednji dan, se pravi danes, pridem iskat ter da naj je nikar ne proda.
Tako se danes odpravim v antikvariat, prijazni gospod izpod pulta potegne knjigo in reče: "Ne boste verjeli, nekaj minut po tistem ko sva prvič govorila, je v trgovino stopil znanec in prinesel en kup knjig, pa je bila tale med njimi, kakšno naključje! Pa še čisto nova je - iz polivinila! Veste, tista katero sem prodal včeraj ni bila tako lepo ohranjena!" Nato prične listati po knjigi ter me opominja naj jo previdno listam, saj so nekateri listi (ker pač niso bili še nikoli polistani) narahlo zlepljeni skupaj - saj veste kakšne so nove knjige. Odštejem tistih 15€ kolikor je imela reč koštati ter gospodu naročim naj me, ko bo dobil še kakšno, pokliče, saj jo išče tudi prijateljica, on pa , rekoč: "Ja pa saj jo imam, še dve imam!" izpod pulta potegne dve, še povsem novi knjigi. Kupim še tisto in preden odidem iz trgovine reče: "Ste si jo pa zelo želeli, kajne?!" "Ja." odgovorim, on pa: "Kadar si nekaj zelo želimo, se to vedno uresniči!" "Hvala, polepšali ste mi dan!" odvrnem.
Komaj čakam da bo zima, zunaj bo snežilo kot za stavo, ždela bom na kavču, z bodočo vijolično gospodično mačko na kolenih in kvačkala - uh, kako prekleto staromodno!
Vale, tebi pa na tem mestu sporočam, da boš morala kaj kmalu namešati pijačo, prihajamo na obalo - v polni bojni pripravljenosti! :)

7 komentarjev:

GoLa pravi ...

Jupi zate! Jaz jo imam tudi in sem se po vsem tistem tvojem zimskem hrepenenju po njej že namenila narediti kopijo zate, a se je tako lepo vse izteklo, da imaš zdaj lepšo in novejšo. :)

Vanja pravi ...

Aha, imaš jo! Torej sklepam, da obstaja možnost, da se nam na naši naslednji kvačkarski seansi pridružiš! :)

GoLa pravi ...

Hmmm, ne vem. T. obvlada. On je letos skrbel za nabor narokavičk in kap. Se pa odzovem in s tvojim bratom skrbim, da ne boste laćne. :)

Vanja pravi ...

No fino, za prehrano bo torej poskrbljeno! Bo pa T. kvačkal z nami, če ti ne boš. :)

ninalena pravi ...

Ah, pri meni ta knjiga prah pobira.. Ne razumem nič. Tako da se kot moderno dekle poslužujemyoutibe in strica Googla.
No, vseeno - srečno! ;)

Vale pravi ...

Eh, nič ne verjamem, dokler vas ne vidim.

Vanja pravi ...

Boš videla!