četrtek, junij 03, 2010

Jaz bom prvi!

"Oči, oči, hitro!" se dere mulc, ki se je zrinil predme k blagajniškemu pultu. Namenim mu strupen pogled in začnem zlagati reči na blagajniški pult. To vidoč, se začne zoprni mulc dreti na svojo mlajšo sestrico: "Zasrala si, zasrala, vidiš, prehitela naju je, zasrala si, nisi dovolj hitro tekla!" Punčka gleda v tla in ne reče ničesar, oče zoprnega mulca, ki se je medtem postavil za mano v vrsto, tudi ne. Ko mali končno spredvidi, da mu ni uspelo, se zdrenja nazaj v vrsto poleg svojega očeta in mu hiti razlagati kako je gospa, ki stoji pred njima (to sem jaz) nesramna: kar zložila je svoje reči na pult - le kako je to mogoče, ko pa je bil on prvi?! To da se je zrinil mimo mene je seveda izpustil. "Ja, nekateri se brez problema naredijo francoza!" komentira neotesani oče malega neotesanca. "Kaj je to?" zanima mulca in foter mu razloži. Ne rečem ničesar, v zadnjem času sem se namreč naučila, da je včasih modro biti tiho. Kupljeno zložim v vrečko, plačam, se obrnem k otrokoma, točneje k punčki ter ji z nasmehom na obrazu rekoč: "Hočeš?" ponudim Shrekov magnet, ki sem ga dobila pri blagajni. Foter zabodeno gleda, mulc pa mi iz rok izpuli magnet, se zmrdne rekoč: "Ph, mi tega ne zbiramo!" ter ga poda svoji sestri. Neotesani foter ne reče ničesar (lahko bi namreč otroka opomnil naj se zahvali).
Neverjetno, kako takile Slovenceljni svoje grebatorstvo z največjim veseljem prenašajo na sinčke. Mali bo grebator kamor koli bo prišel in kar je najvažnejše, povsod bo glavni! Ne vem, morda je pa v teh grebatorskih časih otroke treba vzgajati tako?!

12 komentarjev:

GoLa pravi ...

Ne le telesno, tudi umsko so vse bolj degenerirani... Groza me je, ko samo pomislim, koliko nemogočih ljudi, ki od ''človek'' ne zaslužijo niti ''č'', ima otroke in ob tem me ne navdaja optimizem, da bodo ti nasledniki zmogli ''korak naprej'' v razvoju... :(

CherryColors pravi ...

O fak keri bolni ljudje...
Tole je grozljvo kaj se dogaja dandanes... :/

Vanja pravi ...

GoLa, moja prijateljica že nekaj časa vztrajno trdi, da "bi bilo treba nekaterim ženskam zabetonirati maternice". :)

ana pravi ...

groza. na živce mi grejo vsi, ki ne vidijo kako nevzgojene otroke imajo. ko se vidimo, moram demonstrirat obnažanje očeta v fotokopirnici. spomni me.

Nihljaj pravi ...

Mnja ... jaz pa zadnje čase srečujem same prijazne ljudi. Čudno :))

Vanja pravi ...

Hehe, Nihljaj kje pa živiš?! :)

AllyRose pravi ...

Vse sorte družin obstaja. So take, pri katerih kar vdihavaš pozitivnost, veselje, sočutje,... Spet druge so kot podgane. Živijo le za denar, prevlado. Jaz sem se navadila te kar prezreti in izogibati, ker sejejo le slabo vzdušje. Kar sami naj se grizejo.

adj. pravi ...

slovenci so pizde. ponosne.

vesna pravi ...

na žalost ravno taki zoprneži dostikrat vse dosežejo ;(

Vanja pravi ...

Saša, jaz pa mislim, da lahko mirno spregledam nekaj kar se mene ne tiče. Ne prenesem pa, da nekdo pamžu, kateremu bi bilo treba razložiti osnovne manire in ga tako pripraviti za življenje, razlaga, da recimo jaz (ti ali kdorkoli izmed nas) nekaj dela narobe. Ne vidim razloga zakaj bi ob takih dogodkih pogledali strani in "spregledali"?! Nazadnje bomo prišli do tega, da se bomo le še izogibali. No, to pa definitivno ne pripomore k dobremu počutju.
Adj, najlepši možni komentar! Dodala bi le še "brezsramne"! Ko človek pogleda na cesto, mu je vse jasno - eno samo grebatorstvo v smislu "kdo bo prej". V vrsto se postaviti tudi niso jemali, s komolci se riniti, to pa!

AllyRose pravi ...

Ja, zakaj pa nisi potem razložila očetu ali mulcu, da bi se bilo lepo zahvalit za nalepko? Tu si imela čudovito priložnost ga učiti manir.
Nasmehneš se in ga opomniš:"Hvala."

Vanja pravi ...

Saša, ne vem.