sobota, november 07, 2009

Petek, izpod pajčevin potegnjen

_

Petkov večer: najprej na Pepermintkino čajanko, potem jo ucvrem naprej , v mesto, na pivo ali dve... Pogovori dolgo v noč, pred že zaprtim lokalom, do, lahko bi rekli, jutranje ure. Oh, pozabila sem že, kako fini znajo biti petkovi večeri. In kako lepo je zaspati z nasmehom na obrazu...

8 komentarjev:

Avena pravi ...

Paše, a ne?

ninalena pravi ...

hej, a nisi rekla, da ne objavljaš fotk z ljudmi gor?!!? vidim svoj špičast komolc!! ;))) hecam se. super je blo. jaz sem tudi še malo potegnila okol in ko sem šla spat, sem razmišljala, da tale Ljubljana vsake tolko obvezno paše!

Klara pravi ...

hej hej -.-- =) jest morm tut objavt vtise =) ko bom mela čas sevede =)

Vanja pravi ...

Avena, tako zelo, da! :)
Nina, ob tvojem komentarju sem se spomnila na dedkovo zgodbo, ko so šli upokojenci na izlet in je en ata slikal, nato pa dal delati slike in jih razdelil udeležencev. Ampak gospod ni imel fotografskega očesa, na eni izmed slik so bili ljudje slikani od pasu navzdol in nek gospod se je razburil češ "kakšna slika pa je to, kako naj vem kateri sem jaz?", fotograf pa ga je jezno okaral: "Ja kaj, saj se vendar po hlačah poznaš!" Ampak za tvoj komolec pa itak nihče ne ve da je tvoj, hehe. :)
Kaja, upam da naslednjič kero rečeva, včeraj smo sedeli tako daleč narazen, pa še meni se je mudilo naprej...

K pravi ...

nina, da ni tisto moj komouc glede na kot. :P
kajakaja, kar priznej, da se nič ne spomniš, ker si bila še pod VTISOM prejšnje noči. :P ;)

Klara pravi ...

nič ne priznam!!! =)
kakšni vtisi ?!?! =) hehehehe ... ma bom napisala da dokažem da sm funkcionalna tud ob nenormalnih pogojih (se mi zdi)... =)
fajn je blo vas spoznat punce, komej čakam na naslednjič =)

ninalena pravi ...

katja, kako ne? sedela sem na tvoji desni in ti si se pred kameleonkinim fotičem skrivala za mojimi hokejskimi rameni.. ;)

storyteller pravi ...

Mi je žal, da sem zamudila čajanko in tako fejst družbo. Obljubim, da naslednjič pridem :) (Ja, zdaj me pa lahko držiš za besedo :)))

P.s. Kam si skrila? Pogrešam tvoje pisarije :)