petek, marec 06, 2009

Sejem

"Dober dan, zanimajo me tele talne obloge, imate morda na voljo kakšne kataloge za projektante?"
"Imamo, vendar vam ga ne morem dati, ker jih nimamo dovolj. " Oseba medtem iz precej zajetnega kupa pod mizo (slučajno sem stala diagonalno od mize in sem to lahko videla) potegne precej obsežen katalog in mi ga od daleč pokaže.
"Ni problema, vam bom pustila vizitko, pa mi ga boste poslali."
"Ne morem, vam pravim, da jih nimamo dovolj. Boste prišli k nam in si pogledali naš prodajni program."
"Da, vsekakor lahko pridem k vam, vendar kljub vsemu potrebujem nekaj, kar lahko pokažem naročniku ko pride k meni. Kako naj naročnik sploh začne razmišljati o nakupu vaše talne obloge, če pa je ne more nikjer videti?!"
"Žal vam ga ne morem poslati, jih nimamo dovolj."
("Zatakni si ga v rit, slaboumnež!" si mislim) " Ja potem pa nič. Na svidenje!"

Človek ne more verjeti, da obstajajo takile bedasti trdobučneži, ki imajo ponoči namesto povštrov pod svojimi glavami prospekte s fotografijami talnih oblog. No, potem se pa nekateri čudijo, ker ničesar ne prodajo!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ali pa prevec ;)

-sv3

Vanja pravi ...

No saj. Hecno, pred leti sem na pohištvenemu sejmu zavila k nekemu avstrijskemu proizvajalcu pohištvenih ročajev. Brez problema sva se zmenila, da mi pošlje katalog (in to sploh ne za firmo ampak privat). Kasneje so mi poslali celo knjigo - obsežno z 350 stranmi gradiva. Ja, nekateri vedo kako se to dela...

Anonimni pravi ...

Takim Aleš Lisac pravi, da imajo oddelek za preprečevanje prodaje :D . Bo kar držalo, a ne da?