nedelja, januar 25, 2009

Zeh zeh

Nedelja za žile prerezat. Na srečo nimam dovolj ostrega noža.
Pečenka, ki je bila na krožniku za kosilo, je imela čuden okus in smrdela je po umetnem.
Knjiga, ki sem jo po priporočilu z veseljem vzela v roke me ni impresionirala. Odnehala sem na petdeseti strani in se sprijaznila z dejstvom, da s Hrabalom pač ne bova nikoli prijatelja. Oglas za hišo v kateri nočem živet naj bi bila hudomušna knjiga. Meni ne. Knjige Stregel sem angleškemu kralju sicer nisem brala, sem si pa (po več navdušenih priporočilih) pred časom ogledala film in zraven zehala. Pa sem si rekla da poskusim še s tole knjigo, ampak mislim da se od zdaj naprej ne bom več trudila. Menim da bo Zadie Smith (O lepoti), katera je naslednja na vrsti, precej bolj sedla v roke. In dušo.
DVD, ki sem si ga izposodila v knjižnici, namesto dveh ploščkov vsebuje le enega (jasno da tistega, katerega sem pred časom že gledala), na drugi strani je nalepljen post-it listek, na katerem z velikimi črkami piše "izgubljeno". Ja, preklemano dobra serija je Little Britain, mi je jasno kot beli dan, da ga je nekdo pajsnil, ne pa izgubil!
In jebena švicarska čokolada, katero sem, pospremljeno s stavkom, češ da gre za malo boljšo čokolado, dobila za darilo, nima okusa po švicarski, temveč bolj po romunski čokoladi. Ne vem zakaj imajo nekateri ljudje navado, da ob izročanju darila poudarjajo, da je tisto kar je v omotu tako zelo fajn, dobro in posebno. Saj jih ne prosim da mi karkoli podarjajo, če pa že, naj vsaj ne nakladajo kako zelo fajn da je. Si grem odlomit eno rebro jedilne čokolade za peko, bo precej bolje.
Razmišljam slednje: naj dam glavo v posodo z mrzlo vodo ali naj se raje s kladivom lopnem po betici?! Ne, danes definitivno ni moj dan.

Pripis ob 18.30: Vsak še tako beden dan je lahko popoln, samo prespati ga je treba. Ko je temno in se zatorej ne vidi več kako grozno sivo je, je tudi počutje veliko boljše!

4 komentarji:

Nihljaj pravi ...

Odzehaj do konca, mogoče se proti večeru dan izboljša :)

Vanja pravi ...

Mhm, odspala sem in zdajle je prav super! ;)

srečkica pravi ...

jutri je mlaj. ima različne vplive :)

Vanja pravi ...

Hm, bo že nekaj na tem.