torek, januar 22, 2008

Golobja ambasadorka

Golobi se mi zdijo malček nagravžni in njihovim preletom nad svojo glavo se, če se le da, izognem. Dasiravno menim, da Ljubljana ne spada ravno med "golobom naklonjena mesta", kajti zdi se mi, da je bilo teh ptic včasih občutno več. Svoje prelete običajno izvajajo na kongresnem trgu, drugod jih v velikih jatah skorajda ni opaziti.
Danes zjutraj pa so se prav počasi v veliki jati spuščali iz strehe glavne pošte na pločnik pri prehodu za pešce ki vodi k Nami. V trenutku ko sem jih zagledala (še preden sem utegnila opaziti vir okoli katerega so se nagnetli in ga skoraj zakrili), mi je na misel prišla vsebina posta, ki sem ga - kakšno naključje - pred dvema dnevoma prebrala na Salonitkinem blogu. Golobarka je bila točno taka, kot sem si jo predstavljala ob branju Natašinega spisa: zanikrno opravljena starejša babnica, ki na glavi nosi frizuro podobno sračjemu (golobjemu) gnezdu, s pvc vrečakami na rokah, za seboj pa je vlekla voziček na kolesih, iz katerega je na pločnik stresala zrnje namenjeno požrešnim golobom. Kakšen bizaren hitchcockovsko strašljiv prizor: ko se je babnica premaknila, se je z njo vred premaknila še cela jata požrešnih ptic.
Če bi imela kakšen euro viška, bi gospe z veseljem kupila enosmerno vozovnico s končno postajo Benetke - Markov trg.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kaj te pri vsemu temu pravzaprav natančno moti?!?!?
-Golobi (zakaj?)
-oprava gospe (zakaj?)
-polivinil vrečka (zakaj?) - no to bi še štekala, ker verjetno ni biodegradabile (ajde, mamka ni politični korektna. Je pa topogledno korektna z oblačili, ki jih verjetno ne nakupuje in menja tedensko, kot prihajajo nove kolekcije v Zaro),
- oponašanje filmskih (že videnih scen, čeprav se ne spomnem,da bi v katerem od filmov omenjenega režiserja hranili golobe),

ali morda kaj četrtega?

Nočem biti nesramna ampak, se ti gospa čisto preprosto gravža in bi jo zato poslala v Benetke?

Vanja pravi ...

Ja točno tako, gravža se mi. Kam bi pa prišli, če bi vsi za seboj po pločnikih stresali cele pesti semen?! Zaradi mene naj doma počne kar hoče, javni prostor pa je skupen in mene to pač moti. Pa ne verjamem da samo mene.
Kar se tiče tvoje omembe menjanja oblačil in menjanje le-teh vsakotedensko: govoriš v skrajnostih, takega dialoga se ne grem.Če s tem "tedenskim menjavanjem kolekcij" ciljaš name si se krepko zmotil/a. moji posti na blogu so le delček mene in če jih bereš ne pomeni da me poznaš.
Kar se tiče filmske scene: ne, ne gre za hranjenje. Gre za sceno kjer se ptice trumoma zgrinjajo nad ljudi. Upam da smo to razjasnili, ali pač ne?!
Glede tvoje anonimnosti pa tole: na anonimne komentarje nisem dolžna odgovarjati, tako da prosim da se v bodoče podpišeš. Hvala!

Anonimni pravi ...

Jezus, daj, pišeš blog in se jeziš na komentarje? Moram reči, da sem se že prijavila, pa me pol ni noter spustilo (buuu, ne vem zakaj, sem že kaj zašuštrala). Tvoj blog redno spremljam (zasledila sem ga pri drugih, kjer tudi komentiram), ker so tvoji prispevki zanimivi...torej...nisem razumela zakaj se ti tetka tako gravža oz. bodimo iskreni, štekala sem da se ti gravža zaradi gravža samega in to me je pač zmotilo. Nekako sem občutljiva, če se kdo spravi na ljudi, ki so izstopajo, so morda v očeh družbe mariginalci...(kar nekaj jih videvam vsak dan...mejhna Slovenija;-)). Moram ti reči, da imamo takih tetk v Kopru kar nekaj in kadarkoli jih vidim mi srce zaigra. Ker so jim ti golobi ena tista vsakodnevna rutina, ki jim izpolni dan, ker so jim ti golobi čisto preprosto družba, ker jim je to edini zastonj izlazak, ki si ga privoščijo vsak dan. Jebeš tiste drekce in semena.
Vse alinije, ki sem ti jih naštela so čisto obična prvokacija (brezveze), ker se mi zdi boljši način, kot da povzdignem glas nate in te zmerjam (pa ne jemat dobesedno).
Ampak enostavno ne prenesem stavka Kam bi pa prišli? Kam pa moramo priti, daaaj!!!
Pace?!

Anonimni pravi ...

golobi niso nič manj odurni kot podgane, no, vsaj leteti znajo ... če lahko kaj primaknem h karti za Benetke, kar povej ... lahko pa jo pošljeva v Krakov, sredi glavnega trga imajo namreč ograjen golobnjak, ampak nikar ne misli, da se ti zoprni ptiči zadržujejo samo na njim namenjenem prostoru ...

Vanja pravi ...

Draga Matilda,
Mislim da ne govoriva o isti stvari. V primeru ki ga opisujem gre za pretiravanje, ne pa za neke osamljene mamce, ki posedajo po parkih in si čas krajšajo s tem da futrajo ptiče. To je tako, kot da bi naprimer nekoga ki ima doma tri pse, primerjal z Mileno Močivnik. Eh, nevermind... Ko jo naslednjič srečam pofotkam, da bomo vedeli o čem govorimo. ;-) Aja, anonimni komentar sem prebrala v zelo ampak res zelo nepravem času, khm.
Jackie Krakow je idealen, ker je bolj oddaljen kot pa Benetke. Imam idejo: mogoče bi se golobi zadrževali v golobnjaku, ako bi gospo s polnim vozičkom semen inštalirali kar v sredino le-tega!

Unknown pravi ...

Matilda, kar se tiče maila: ospisala sem ti pred štirimi dnevi. Čudno da mojega odgovora nisi dobila, sem ti zdajle še enkrat poslala.

Anonimni pravi ...

Ojla!

Hehe, sem prišla na tvoj blog, da te pozdravim (ker sem se oni dan pogovarjala s čednim mladeničem, ki mi je zaupal naslov bloga svoje punce)in najdem sebe.
Stara ptičja mati se še pojavlja in še vedno je ne maram. Kaže, da bom prej menjala službo kot bo njo matilda ponesla v nebo, bližje svojim ljubljenim stvorčkom.
Kakorkoli, misterij mojega bloga je razrešen, pozdravi svojo moško polovico in upam, da v prihodnosti skupaj pljucnemo kakšno pivo ali podobne substance. ;)

Vanja pravi ...

Čau Nataša!
Sem bila skoraj prepričana da si to ti (no, tudi zato, ker mi je čedni mladenič pred časom omenil, da pišeš blog, ni pa vedel naslova), zdaj smo torej zadevo razjasnili! :)
Ob priliki srknemo pivce ali dva!