sreda, marec 21, 2007

Zvončki in trobentice...

... mačice, vijolice.... Nastopila je pred desetimi minutami. POMLAD namreč. Ampak meni se zdi, da sta letos zima in pomlad skregani. In potem si malo nagajata. Pomlad je že decembra izpodrinila zimo, nato pa se ji je ta le dva dni, preden naj bi pomlad nastopila svojo službo, takole potuhnjeno maščevala. Priznam, da je včerajšnje zrenje na padajoče mokrotne zaplate snega name delovalo jako pomirjujoče če ne že skoraj katarzično, ampak prav nič pa ni bilo katarzično današnje brodenje po vodeni brozgi (beri: plundri). Tale moker sneg je lep samo tisto minuto ko zapade, pa še to le pod pogojem, da ga opazuješ skozi okno.
Letos je zatajila tudi spomladanska utrujenost, prav tako ne bom uživala v radostih spomladanskega čiščenja, saj sem ves nadležni material že jeseni zmetala stran. Nobenega balasta torej. Ne fizičnega ne psihičnega ;-). Pripravljena sem na vse užitke, ki jih ponuja ta moj letni čas (sem namreč aprilski oven)! Najbolj všeč mi je njen vonj. Vonj zgodnje pomladi, ki je najbolj izrazit predvsem ob večerih...
Zjutraj bom šla v mesto kupit tulipane. Naj bo pomlad, pa čeprav samo na moji mizi!

4 komentarji:

lili pravi ...

kdaj maš pa rojstni dan? radovednost, ker bo tudi moj zajček rojen aprila. zgodilo naj bi se 4.4. in na ta datum imam že dva prijatelja roj. dnevi.

Vanja pravi ...

Enajstega.

M. pravi ...

Jaz tudi kljubujem snegu spomladi z rožicami, novo pomladno preobleko stanovanja v obliki pisanih prevlek za posteljo, kavč in cd-ji z energijo nabitimi melodijami.
Blazno mi gre namreč na živce sneg spomladi, ko bi moral bit sonček in lepo vreme.
Sem pa pripravljena na kompromis. Sneg ostane, če se vrne toplo vreme :) (kar logično ne gre skupaj, a upam lahko). Vsaj malo bolj sončno bi lahko bilo, no.

Pozdrav od marčevskega ovna

Vanja pravi ...

Aha, še ena z rogovi!