četrtek, marec 22, 2007

Big Brotherja v konjušnico!

Sem brskala po kulinaričnem forumu in naletela na temo "Onkološki inštitut". Včeraj sem postnila na temo Poliklinike, danes sicer ne želim nadaljevati teh morbidnih tem, sem pa prišla na eno zanimivo idejo: Kaj če bi v konjušnici organizirali Big brotherja - ko je ravno tako popularen?! Reality showi so pa ja fajn! Tja noter bi za tri mesece stlačili naše vrle politike (kljub temu da so zdravi, nič zato, saj tam še zdrav človek zboli). Po šest v eno sobo, stregli bi jim s tisto vodeno smrdljivo hrano, drenjali bi se na tistih par sekretih, ki naj bi zadostovali za celo nadstropje - all inclusive! Najbrž bi se samo na ta način kaj spremenilo. Do takrat bomo pač kupovali oklepnike s konfihuracijo in zidali stadione... Sad but true.

3 komentarji:

Vale pravi ...

Jaz sem že pol leta nazaj predlagala, da bi zaprli politike in Strojane nekam za tri mesece ... to bi bil show ...

Vanja pravi ...

Ti samo tele ideje so kar predobre, da bi jih človek takole trosil naokrog. Lahko mi kdo spizdi avtorske pravice! Mi je že malo žal da sem tole napisala...

Vale pravi ...

Ne skrbi, s Strojanovimi jih ne bodo zaprli, ker bi Strojanovi prehitro spizdli :-)