torek, marec 27, 2007

Podivjana

Sita sem tega računalnika, butastih stolpcev z besedili, ki nočejo bit postavljeni tko kot jaz hočem (ker sem po pomoti pritisnila nevemkam, in spremenila nastavitve in zdaj lahko samo na slepo pritiskam na vse možne n-te gumbe in zadevo še bolj zafrknem). Prav tako sem sita anemičnih scanov, razpacanih črt in rdeče lučke na printerju, ki utripa. Najbolje bi bilo, da jo prelepim s črnim lepilnim trakom. Trenutno sem najbolj zoprna oseba na svetu! Ne vem zakaj sploh to pišem, ampak se mi je zdelo da bi Vi to morali vedet. Ker na blog vedno pišem samo lepe, zanimive in zabavne stvari. No in zdaj sem se odločila da je tega dovolj. Danes nisem zabavna in to želim deliti z Vami. Pa če Vam je prav ali ne! Tko. Zdaj grem pečt muffine. Tiste kokosove. Da prepodim to babjo jezo!

5 komentarjev:

Vale pravi ...

Podivjana Kameleonka ... a si rdeče barve?

Vanja pravi ...

Ja, bila sem rdeče barve kot lučka na printerju - samo še utripala nisem :-). Ampak zdaj je že v redu. Peka peciva zna biti zelo terapevtska !

Vale pravi ...

To je glavno ... tudi jaz sem trenutno rdeča ... in bom nekoga ... boljšedanepovemkaj ...

Vanja pravi ...

Kabuum?

Vale pravi ...

Kabuum ... tudi danes, čeprav je petek ...