torek, november 28, 2006

What's on telly?

...Res ne vem kaj mi je bilo, da sem se okoli osmih zvečer smukala okrog televizije - ravno takrat se je namreč začela tista nora oddaja in ko sem zagledala goste v studiu, me je kavč kot magnet potegnil nase in tam sem tudi - široko odprtih (česa takega nevajenih) oči - ostala do konca oddaje in razglasitve rezultatov. Že na začetku, po nekaj uvodnih stavkih, je izgledalo, da bo po vsej verjetnosti kakšen (ali celo več) od udeležencev iz studia odšel z razbitim nosom in/ali buško na čelu. Medtem, ko sem opazovala goste, ki so stali ob tistih "zaščitnih" ograjah, sem dobila občutek, da nebi škodovalo, če bi jih nanje kar prilisičili. Koliko je bilo zmerjanja, podtikanja in poniževanja... In to na nacionalki! Ne vem no, meni se oddaja takega tipa ne zdi primerna niti za na kakšno lokalno vaško televizijo. Čudi me, kako si lahko RTVSLO, privošči odkupit licenco za tako butasto oddajo, ki gledalce napeljuje k nestrpnosti in za to na koncu enega od njih celo nagradi!! 73% podpora Jelinčiču (43.000 klicev!!), pa samo dokazuje, koliko norcev-primitivcev-nestrpnežev in nevemšečesa še živi v Sloveniji. Kar malce strašljivo, a ne?!

Ni komentarjev: