torek, marec 09, 2010

Mačje skrivalnice

_

_

12 komentarjev:

Anita pravi ...

Me, like it!
Sploh drugo!

Avena pravi ...

dober motiv, dobre fotke ;)

Anonimni pravi ...

A je to tvoj nov podnajemnik? Cute.

Dijana pravi ...

Prrr, muce so moje omiljene zivalce :))

K pravi ...

Joj, no, moram rečt Slovonu, da res rabimo novega mačka :)

sv3der pravi ...

wow, dobra. ta druga.
-sv3

matilda pravi ...

Mačji repki so boljši od vseh mehkih odejic!

Vanja pravi ...

Ni moj podnajemnik, bratov je, sem pa neke vrste "solastnica" - mačja teta. :)

Anolopka pravi ...

Fine fotke..

Anonimni pravi ...

Bravo teta za "british shorthair ". Sem se nasmejala na ta odgovor. Se spomnim, ko smo našo prvo muco peljali na kliniko in te vprašajo kakšne pasme je. In moj general izjavi "dolenjska kratkodlaka gozdna mačka". In ta "pasemska" mačka je imela hčer podobno tvojemu podnajemniku. Samo jaz zelo težko štrikam kadar so moji štirinožni podnajemniki zraven. Nit je vedno zelo slinasta :-))

Anonimni pravi ...

Kaj pa v pralnem stroju se tudi rada skriva? Moja Taščica bi njihovo mucko enkrat oprala, če ne bi dodala še par oblačil v napol poln stroj. Tako pa je mucica na srečo skočila iz bobna še pravi čas.

Vanja pravi ...

Emeta, zaenkrat nima skrivalnih tendenc. So pa te mačke izredno firbčne sorte, tako da bo mislim da, potrebno vsakokrat posebej pogledati v stroj, preden bo le-ta vključen. :) Prijateljičina britanka se je zadnjič skrila v kuhinjski predal s smetmi in kar dolgo je trajalo preden je zaslišala njeno mijavkanje - izgleda da je bila kar dolgo časa zadovoljna v smeteh. :)