nedelja, april 12, 2009

Pejmo nekam kjer se kupuje!

Danes pri rojstnodnevno/velikonočnem kosilu:
Moj brat: Babi, če hočeš, gremo lahko enkrat spet v Treviso.
Babi: Ja, v Trevisu mi je bilo všeč, lahko bi šli spet tja.
Brat: Al pa v Benetke, v Benetkah še nisi bila.
Babi: A se tam kupuje?
Brat: V Benetke se ne gre kupovat, tja se gre na izlet - na kavo, na pizzo, pa po mestu se sprehajat. Tam bi ti bilo gotovo všeč.
Babi: Ampak jaz bi šla nekam kjer se kupuje. Pojdimo v Celovec!
Brat: Eh, v Celovcu je dolgočasno.
Babi: Ni, tam se kupuje!

No, pol se pa pejt! Le po kom sem se vrgla, vas vprašam?!

7 komentarjev:

matilda pravi ...

V Benetkah se kupuje!!! Garantiram. Ko si zaželim kaj prav lepega grem v Benetke...
Pa vse najboljše!
Mi smo tudi posedali zunaj, okoli polne mize (njami polnjeni kalamari) se izležavali pod belo češnjo,poslušali lajanje srnjaka in v daljavi je "svetila" piranska cerkev. Raj na zemlji...le zakaj bi silili v nebo;-)

spela pravi ...

Podpiram zgornjo trditev, v Benetkah se kupuje in to prav fino se kupuje!

Vanja pravi ...

Hm, nikoli mi ni padlo na misel, da bi šla tja nabavljat. Moje nabavne koordinate segajo kvečjemu do Trsta. Bom pa ob prvi priliki babici poročala, da se tam kupuje. In potem nas bo ganjala po Benetkah... .)

storyteller pravi ...

:D 3x "hip hip hura" za babi! :)

matilda pravi ...

In veš kaj morate naročit za babi in seveda vse prisotne Un Spritz Veneziano = belo vino+ soda+aperol ali campari (priporočam campari) ter popapat eno dobro črno rižoto ali jetrca. Evo, to leto jo lahko peljete na Beneški likovni bienale...malo prošeta po Giardinih (atmosfere radi in zanimivih ljudi...ne jo mučit z razstavami - inštalacije&co.) in potem na aperitiv, kosilce in sladoled. Junija.

Vanja pravi ...

Matilda, babi obožuje spritz! :) No, mi smo ga pa tudi ravno prejle po večerji srknili - Un Spritz Ljubljana. Je bil dober, vendar je najbrž Un Spritz Veneziano vseeno boljši. :D Hvala za napotke!!

matilda pravi ...

Ja, ja, tudi ostali svet ve kaj je spritz:-D ne samo mi mejaši...ampak moram reči, ko sem spritz naročila v Trstu sem dobila naš špricer, tako, da ga zadaj vedno poimenujem Veneziano. In "boljši" je verjetno samo tolko, ker ga piješ nekje, kjer ni enega božjega avta naokoli, ti pa lahko pogled na morje zakrije 10nadstropna cruising barkica, ki j e višja od vseh okoliških palazzov.