torek, junij 24, 2008

Seks v mestu


Mi lahko prosim nekdo pove, v čem je štos tega veleopevanega Seksa v mestu?! No, nekoč sem se iz samega firbca celo namenila ogledati en del nanizanke, a se nekako nisem uspela pririniti do konca tistega enega in edinega dela. Kolikor mi je znano, gre pri tej seriji za to, da štiri bejbe (od katerih ena prastara igra tridesetletnico - no, tudi ostale jo po mojem že pošteno mahajo proti štiridesetem, a pustimo zdaj to) razpravljajo o seksu, tipih in vsem kar seveda spada zraven. So what?! Morda pa nisem čisto dobro dojela in gre pri vsem skupaj za nekaj več?!
Neka znanka, katere nikakor nisi smel poklicati na dan in uro, ko se je imela dogajati omenjena serija, je nekoč izjavila, da se človek ob ogledu dotične nanizanke lahko dodatno izobrazi na seksualnem področju. Aaaa?! Ne verjamem, da je njenemu spolnemu življenju (če bi šlo pri tej seriji res za neke napotke o le-tem, o čemer pa me ogled tiste 1/2 dela nanizanke ni prepričal) ogled nanizanke kakorkoli pomagal, saj v svojem kratkem življenju še nisem srečala bolj aseksualne osebe kot je omenjena kolegica.
Moja predpostavka je, da ženske to serijo (in film) gledajo zato, ker se (da se) poistovetijo z osebami iz nanizanke. Ampak zakaj?! Hm, ni mi jasno, zakaj bi se jaz morala s komerkoli poistovetiti?!

Ob splošni "seksvmestumaniji" ugotavljam, da je z mano po vsej verjetnosti nekaj zelo narobe - nikoli namreč ne hodim s prijateljicami na kavo in ne kurcam čez tipe, nikoli javno ne razpredam o svojem spolnem življenju, nikoli ne kupujem ženskih revij in nimam želje z nikomer poistovetiti se. Prijateljica N. je enkrat podala zanimivo ugotovitev, da sem edina ženska, pri kateri človek ne najde nobene ženske revije. Da, res je, namesto Cosmopolitana, Eve, Lady, Nove in Lee raje kupim revijo Jana Ambient. Ni nevem kako kvalitetna, a tako kot druge ženske gledajo sličice oblekc v Cosmopolitanu, tako jaz med vožnjo z vlakom uživam ob pogledu na predmete, od katerih velike večine ne bom nikoli imela. Ampak je pa fino gledati slikce! O drage dame, že vem kaj boste rekle! Rekle boste kaj da zamujam! Saj nemara res. Sama sem si kriva, da ne bom nikoli izvedela kako na 1000 + 1 način zadovoljiti moškega... Jeba!

P.S. Še vedno mi ni čisto jasno, odkod naslov seks v mestu?! A te ženske dejansko ful seksajo, ali je tak naslov zato, ker sploh ne seksajo?!
A vam povem kaj si jaz mislim?! Prepričana sem, da bi, če bi ženske v omenjeni seriji na veliko seksale, to štorijo gledali tudi moški. Tako pa dedci veliko raje gledajo nogomet...

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ful seksi zapis :evil: - vsaj 9x sem zasledil zapisano besedo seks :D

o nanizanki nimam kaj povedat, ke rje nisem nikoli gledal ....

-sv3

BTW lepa rdeca.

Vale pravi ...

Niti z znankami ne hodiš na kavo, ker greš na pivo :-)

Hvala za tale zapis. Res je.

spela pravi ...

hehe. no, nisi edina, ki nima doma nobene ženske revije. če mi že kdaj katera pride v roke (ko mi jo kdo pošlje), opraviva v minutki. hja, največkrat jo ob prvi čistki še neodprto, v polivinilu, vržem v smeti.
nadaljevanka pa... kaj pa vem, nekaj delov sem celo videla, v njih nisem videla nobene zveze z realnim življenjem, tudi sama sem se spraševala, kako to, da se tiste bejbe pogovarjajo o stvareh, o katerih se jaz s svojimi prijateljicami nikoli... no, pravi stereotip kokoši so se mi zdele. ampak kokoši, ki so nastale v glavi tistega/tiste, ki si je serijo pač namislil. v RL takšnih kokoši niti ne poznam... ali pa ne vem, da jih poznam.
se pa spomnim, da mi je bilo všeč par outfitov.. pa ne onih neuporabnih čevljev, ampak kakšne bolj tekstilne zadevce. vseeno premalo, da bi se trudila gledat serijo. poleg tega so bili boljši outfiti v filih Peti element in Vojna zvezd :-)

Anonimni pravi ...

No, jaz nogometa skorajda ne gledam, sem pa že videl nekaj epizod Seksa v mestu. Dve ali tri sta zanimivi, potem pa se stvari začnejo ponavljati, afnanje začne odbijati, itd.
Zakaj ljudje to gledajo? Jasno, prva ciljna publika so zakompleksane 30-letnice v stilu Bridget Jones. Ampak naslov je v resnici Sex and the City, pri čemer je City seveda New York. Skratka, to gledajo tudi ljudje, ki se navdušujejo nad stereotipi o NYC.

ambala pravi ...

Jaz pa moram priznat, da sem si ogledal kar vse epizode. Vseh sezon. In zdaj mam dovolj. Tako da filma sploh nisem šel gledat in me niti ne vleče.

Prodaja se, onka, prodaja. Sex in New York, kot je povedal Ervinator...

pa zafrustrirane mlade bogatašinje...

Vale pravi ...

BTW, kritika filma v Mladini je prav simpatična. Med drugim avtor omeni tudi to, da glavne junakinje izključno seksajo le z belopoltmi. Pri tem bi se človek vprašal, če že gre za nekaj seksa v nadaljevanki, zakaj? Očitno so sila zavrte :-)

lili pravi ...

meni je pa fajn ta serija, vsak ma pač drugačen okus.
(pa ženskih revij tudi nimam, ne vem, če jih nujno rabiš, da uživaš v tej seriji:)

Nihljaj pravi ...

Hej!

Ja, Štefaničičeva kritika v prejšnji Mladini je super, čeprav se glede filmov redko strinjam z njim. Sicer Seksa še nisem pogledala, vsaj filma ne, nadaljevanke pa so prijetno sproščujoče, nikakor pa se ne bi mogla najti v eni izmed akterk ali celotnem vzdušju, ker je za moj okus prekičasto, pretirano wannabe moderno in odprtodušno - pretiravanja pa mi vzbujajo občutek umetnega in ni simpatično. Podobno je z ženskimi revijami - tako sintetično, češ 'naredi to in to in boš to v eni uri'. Baaah, realnost je daleč od tega :)

Vale pravi ...

N. "realnost je daleč od tega" je formula uspeha tovrstnih nadaljevank in filmov. Ženske z dolgočasnim življenjem zbežijo z gledanjem nadaljevanke pred realnostjo. Isto je z ženskimi revijami. Branje, pardon, gledanje slikic znanih osebnosti, je beg pred realnostjo na eni in soočanje z njo na drugi strani. Hej, če ima Madonna celulit (ne vem, a ga ima res, morda ji delam krivico), potem ga lahko imam tudi jaz. Pa še pijani mož jo je včasih pretepal.

Nihljaj pravi ...

Vale, seveda, industrijo razumem, da lansira takšne zadeve v javnost, ker ji gre za dobiček, ne razumem pa punc/žensk, ki potem to kupijo kot sveto resnico. Tiste so na dobri poti vseživljenjske zakompleksanosti ... A še huje je to, da če sam sebe ne opomniš, da je vse to le varka, še sam zlahka nasedeš, da so vsi ljudje mladi, lepi, uspešni, bogati, srečno poročeni, s popolnimi otroki, luksuznimi vozili in stanovanji ipd. :)

nta pravi ...

jaz pa ne vem, zakaj bi zadeve jemali smrtno resno. To je vse ena sama zabava in ker ima vsako telje svoje veselje (hehe), sem šla iz takega razloga gledat tudi Seks v mestu. Da bi iz tega razvila celo štalo, ne, to pa res nima smisla.

lili pravi ...

@nta: sem pa vesela tvojega komentarja. ker tudi meni ni jasno, kaj tako razburjanje glede enega filma.

Vanja pravi ...

Sv3der, saj je bil namen da je besedilo seksi - nemara je še bolj seksi kot sam Seks v mestu! :-)
Vale, res je; z znankami hodim na babje (višnjevo) pivo!
Špela, tudi jaz ne poznam steteotipnih kokoši in ja, outfiti v Petem elementu so res zanimivi.
Ervinator, hvala za tvoj pogled na zadevo - recimo da zdaj vsaj malo razumem ta fenomen. Škoda ker je Ljubljana tako mahjna in potem se res težko poistovetijo! :-)
Ambala, vseh sedem?! Dober si! :-)
Lili res je, okusi so različni
Nta, daleč od tega da bi zadevo jemali smrtno resno - post je nastal kot vprašanje na to čemi taka "seksvmestumanija". Zabava... saj je bilo že veliko zabavnih filmov, pa ljudje niso tako množično drli v kino. Sicer pa sem od tistih, ki so z veseljem spremljali nanizanko in šli potem v kino gledat film slišala, da je le-ta zelo dolgočasen. Ne vem, najbrž bi ga morala videti, a ga po vsej verjetnosti ne bom. tile komentarji me niso ravno prepričali...

nta pravi ...

po moje je ta množična manija pač vzporedna mnogim drugim množičnim manijam - zakaj ljudje pokupimo toliko trač revij, zakaj je cela štala, ko se kje pojavita Angelina in Brad, zakaj je bila taka norišnica okoli Titanika...bogsigavedi. Malo je medijska promocija, ki tako napihne stvari, je pa tudi res, da Seks v mestu sploh ni slaba nanizanka in je v njej veliko zabavnih for, če se ženskam, ki to gledajo ali gledamo, le ne zdi, da je življenje kruto, ker nimamo ogromne omare, tristotih parov čevljev in kolumne v Vougu. Ne vem, jaz mam rada ženske revije in trač revije in nanizanke, obenem pa imam rada tudi precej resnejše zadeve, le namen konzumiranja je različen.

Sam film Seks v mestu pa: meni ni bil slab, gotovo precej boljši od marsikatere neumne komedije v stilu 40-letni devičnik. Zakaj je pa okoli tega filma toliko govora - pa vseeno ne razumem. Torej se v bistvu čisto strinjava :-)))

Vanja pravi ...

No vidiš! :-)