torek, junij 10, 2008

Jutri!!

Roisin sem prvič, takrat še kot članico dueta Moloko, poslušala pred leti na jazz festivalu v Perugii. Brezplačni koncert (darilo sponzorja Heinekena) se je odvijal na glavnem trgu v idiličnem starodavnem mestecu, katerega posebnost so tekoče stopnice, ki te skozi katakombe pripeljejo v center mesta. Dober plac + dobra glasba = maksimalna glasbena satisfakcija.
Trg je bil zabasan do zadnjega kotička, atmosfera pa nadugodna - no, kakor tudi na ostalih lokacijah tekom celega festivala. Ponavadi ljudje hodimo na koncerte izvajalcev, katerih glasbo poznamo, z izjemo tistih, na katerih se znajdemo čisto po naključju in ta je bil take sorte. Moloko sta me zelo pozitivno presenetila - in to kljub temu, da sem poprej poznala le njuni The time is now in Sing it back.
Zato jo grem jutri spet poslušat. In sploh ne dvomim v to, da bo nepozabno. Zaradi nje - zaradi njenega petja, zaradi energije, ki jo širi med publiko. Predvidevam da bo to spet eden izmed tistih koncertov, ob katerih človek ne more ostati ravnodušen!

Naslovni iz novega albuma: Overpowered

5 komentarjev:

Anolopka pravi ...

Mene prav zanima kaj bo imela oblečen... :D

Anonimni pravi ...

Huh, sem zamudil oz. nisem 'upal' it/kupit karte za koncert pri nas. Zalj pa bom moral izpustit Goldfrapp sredi julija :(

-sv3

p.s. U Z I V A J

Vanja pravi ...

Anolopka, mene tud. Outfite ima pa res bizarne.
Sv3der, škoda. Hvala!

Vale pravi ...

Zelena sem :-(

Vanja pravi ...

Vale, upravičeno. Bilo je zelo zelo fino.