sreda, oktober 24, 2007

Geđet

h

Tale je eden boljših. Lepo kičasto dovršen. Njihove izdelke sem odkrila v enem vzhodnjaškem shopu v Celovcu. Z D-jem sva se kot otroka zapodila med police, vendar po dolgem ogledovanju nisva izbrala ničesar, saj človek ugotovi, da veliko večino teh stvari sploh ne potrebuje - gedžeti pač. Ampak ogledovati jih je pa luštno. Med ogledovanjem se nama je pridružil še simpatično prismuknjeni prodajalec, ki se je ob vsaki stvari ki sva jo vzela v roke in preučevala smejal, kot da zadevo prvič vidi... Ampak takale metlica bi mi pa prav prišla - tla bi jo bila pa vsekakor še bolj vesela kot jaz.
Drugo leto si bom kupila novo kolo in nanj namontirala tole - da nebi slučajno komu prišlo na misel da mi ga spizdi!

12 komentarjev:

Vale pravi ...

Kadarkoli uzrem trgovino z gedžeti se sliši: "Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej." Potem se zapodim vanjo, kupila bi vse, za vse najdem razlog kam bi dala, potem se evforija po petih minutah umiri, malo gledam, ugotovim, da resnično ničesar ne rabim in grem ven (hvalabogu) praznih rok ali z maksimalno eno stvarjo ...

lili pravi ...

samo so pa res lušni tile gedžeti.

Vanja pravi ...

Vale enako, enako.

Vale pravi ...

Ampak mizico pa dva stola za na balkon bi pa imela čisto zares. Sam ne vem kako bi bile Groznemu nevšeč :-)

Vanja pravi ...

Vale, če ima količkaj okusa, mu bo garnitura zagotovo všeč. ;-)

Anonimni pravi ...

Jaz pa imam v predsobi en silno uporaben kos iz te zbirke - mojo "petnogo". :)

Vale pravi ...

@Kameleonka ... črno, črno, črno, črno :-)... najboljše, da kar kupim in se nenadoma pojavi na balkonu :-)

nta pravi ...

jaz bi mela tole metlico namest glavnika!

Devotchka pravi ...

draga sokrajanka, tvoj blog sem na dušek prebrala, simpatično in sveže.

on topic: moja potreba po potrebščinah je potrebna sanacije. želje so velike, zmožnosti pa..khmm...no...zadolženi študentki primerne.

Vanja pravi ...

Devotchka Hvala! Sokrajanka odkod pa si?

Devotchka pravi ...

sem pa iz Šmarce...tiste pri Kamniku, hihi.

Vanja pravi ...

Aha. Itak druga Šmarca ne obstaja. No, vsaj kolikor jaz vem.
Tvoj blog se mi dopade!