nedelja, december 03, 2006

Problemi urbanega človeka ali: nakup zimske obutve - kako potešena oditi iz trgovine

Ljudje imamo sami s sabo oz. s svojim izgledom veliko problemov. Eni so predebeli, drugi presuhi, eni imajo velike kljukaste nosove, drugi majhne potlačene, nekomu niso všeč njegove spuščene veke, spet drugi se pritožuje zavoljo podočnjakov ali izbuljenih oči, nekateri niso zadovoljni s svojimi intimnimi organi, so ljudje, ki imajo stopali različnih velikosti, eni so preveč poraščeni, spet drugi bi bili radi bolj, eni imajo kratke klobasičaste prste, drugi se lahko pohvalimo z lepimi dlanmi…
Jaz imam naprimer široka meča. In tega ne spremeni niti sto shujševalnih kur ali telovadnih vaj tega sveta. Tako pač je. Poleti me to načeloma ne moti. Pozimi pa zelo. Ker zima je čas za škornje. In dimenzije škornjev so umerjene po tisti čudni krivulji, ki se najprej dvigne in nato spet spusti. In oni na tisti graf postavijo dve točki in se orientirajo po merah, ki so tam vmes. That's it. Vsi drugi, ki nismo po DIN odpademo.
Pa ni problem samo z dimenzijami, problem je tudi z všečnostjo. Ker, če ti nobeno zimsko obuvalo ni všeč, potem pač par zim, če imaš srečo, da ne zapade preveč snega, naokrog hodiš v letnem obuvalu, v katerega po možnosti obuješ debeljše štumfe – na tak način sem do sedaj reševala problematiko zimskih obuval…
Pa sem se včeraj spet spopadla z obuvalno problematiko. Tokrat uspešno. Za kar so krivi profesionalni italijanski prodajalci obutve, ki se človeku posvetijo in dosežejo, da iz trgovine odide potešen. Nakup je izgledal takole: pridem v trgovino, oči zapičim v dva para škornjev in prodajalko zaprosim za ustrezno številko. Ko na nogo nataknem prvi par in boječe zapenjam zadrgo, se (po pričakovanjih) le-ta nekaj centimetrov pred koncem ustavi. Prodajalka takoj priskoči na pomoč in vleče in vleče tisto zadrgo, jaz ji govorim da ne bo šlo, ker pač nikoli ne gre in ona še kar vleče in na koncu se vda. Nakar s kislim ksihtom obuvam nazaj svoje stare Le coq sportif, ona pa predlaga naj še malo počakam, da mi bo prinesla ene take, ki so veliko bolj fleksibilni. Vrne se z nekimi – meni na prvi trenutek ne tako zelo všečnimi škornji na vezalke – in mi jih ponudi v obuvanje. In nato mi vezalke potegne fejst skupi in zadeva uspe! Ko se pogledam v ogledalo ugotovim, da sploh niso tako zelo slabi – nasprotno, super so in zelo lepo nogo naredijo! Kljub temu rečem, da bom še malo premislila in pogledala še drugod – da nebi po nepotrebnem sproducirala neprištevnega nakupa. Za premislek potrebujem slabe pol ure. Po pol ure se namreč obrnem in jo ucvrem nazaj do trgovine. Med hojo opazujem noge vitkih italijank, ki povečinoma tičijo v preširokih obuvalih. Kljub temu jim ne zavidam, ker če so preveliki spet ne izgleda ravno lepo. No, ker preveč pogledujem naokrog, medtem potoma stopim direkt v sredino svežega pasjega produkta, kar pa je dober znak: še en razlog več, da res potrebujem novo obutev! Ko stopim v trgovino, se mi sivolasi prodajalec, ki ga poprej zavoljo zaposlenosti s pomerjanjem sploh nisem opazila, na široko zasmeji: »O, a si prišla po škornje – tiste z vezalkami, kajne!« »Hh,« si mislim, »Najbrž v to trgovino pred mojo še ni stopila debelejša noga, če si me je takole zapomnil?!« Še enkrat jih pomerim, naredim dva koraka naprej in dva nazaj, plačam ter nato z novo pridobitvijo navdušeno odhitim iz trgovine!

3 komentarji:

Špiklja pravi ...

prav dobri so, čestitke za uspešen nakup

Vanja pravi ...

Hvala! Zdaj moram samo še "doštukat" vezalke. Jaz sem res nekaj posebnega!

blog marketing pravi ...

北京国际机票预定中心,为您提出供,国内机票国际机票留学生机票特价机票特价国际机票电子机票、欢迎垂询!

北京飞龙搬家公司,是北京搬家行业中值得信赖的北京搬家公司,工作细心、服务周到,欢迎有搬家的朋友们致是垂询!
北京天正搬家公司,是北京搬家行业中值得信赖的北京搬家公司,工作细心、服务周到,欢迎有搬家的朋友!

北京佳佳乐月嫂服务中心,为您提供月嫂育儿嫂育婴师服务,本中心月嫂育儿嫂育婴师均经过严格培训,执证上岗!

北京婚纱摄影工作室,个性的婚纱礼服设计,一流的婚纱礼服设计人才,国际流行风格婚纱礼服的设计理念以及个性婚纱摄影的强力整合;力争成为中国最大的婚纱礼服定做机构!
北京圣诞树专卖中心,厂家销售。可来样加工各种大型超高圣诞树、松针圣诞树大型圣诞树,欢迎前来圣诞树厂家咨询订购!

创业,大学生创业,如何创业呢?如何选择创业项目?要看投资大小,选择小投资高回报的项目才是最关键的!

星云科技,诚信教育,竭力为广大院校组建小学科学探究实验室数字探究实验室数字化实验室探究实验室探究实验配套设施.
机票|特价机票|机票查询|北京机票|打折机票|国际机票|机票预定