torek, december 19, 2006

Kaj je veseli december?

Veseli december je, ko v nedeljo zvečer v dobri družbi spiješ nekaj šilc žganega, čez žalosten obraz narišeš veselega, obuješ škornje in greš na Sindikat, kjer plešeš vse dokler se ne prižgejo neonke. Vse lepo in prav, ampak posledice divjega plesa so bile opažene šele naslednje popoldne...
Namreč, ko sem se obula in naredila par korakov, se mi je zazdelo da je v škornju kamenček, ki me je strašno žulil v podplat - niti slučajno se mi ni zdelo čudno, kako naj bi v obuvalo, ki sega skoraj do kolen padel kamenček?! S tem kvazi kamnom pod podplatom, sem nato še veselo odkrevsala do prve kofeinske točke, tam pa nič hudega sluteč sklenila poservisirati problem. No in izkazalo se je, da je "kamen" v bistvu polcentimetrska črepinja, ki se je zarila skozi podplat krasnih - v par postih nazaj opisanih - škorenjcev. Seveda sem se v trenutku spomnila tistih črepinj, po katerih sem prejšnji večer tako euforično skakljala. No, poleg tega bisera jih je bilo v obeh podplatih še kar nekaj, vendar se na srečo niso zarile tako globoko - moj priročni Švicarski nožek je spet dobil svojo priložnost in se - kot vedno - zopet izkazal. V podplatu pa po odstranitvi tujka zija 4 milimetrska luknja!! A lahko v enem tednu ne uničim svojih novih škornjev, prosim?!!
Sovražim veseli december. Če se boste zabavali, počnite to varno: pazite kod stopate...

Ni komentarjev: