torek, november 21, 2006

Akcija ravioli makin': 35 raviolov + en tortelin


Na siv deževni dan se mi je zahotelo malo kuharske akcije (beri: zavihat rokave in s pomočjo valjarja trenirat mišice na rokah). Evo, recept za raviole, če slučajno še koga zasrbijo prsti:

Testo: 200g bele moke
50g polnozrnate moke
2 jajci
2 žlici vode + žlica olivnega olja

Nadev: tri žlice skute + 40g parmezana + sol

Slaba ura akcije: sestavine za testo zgneteš, pustiš počivat pol ure, nato ga na tanko razvaljaš, razrežeš na kvadratke, v sredino flikneš nadev, ob robovih stisneš skupaj in voila: dobiš 35 raviolov. Iz kepice – ostanka pa še en tortelin – za probo, da vidimo če jih znamo oblikovat.

Vse bi bilo krasno-čudovito, če jih le nebi ( sicer pomokane!) spravila v škatlico za kasnejšo uporabo. In po treh urah, ko sem jih - že pošteno lačna - hotela fliknit v vrelo vodo, je bil v škatli velik testen žmukelj, ki nikakor ni hotel ven. Tudi ko mi ga je s silo uspelo zbezat ven, sem uspela rešit pet raviolčkov. Žmukelj in tistih pet rešenih srečnežev sem kljub temu optimistično vrgla v pisker. Ampak vrela voda ni uspela razdružit zgrupiranih testenih povštrčkov. Kuhan produkt sva si nato s psom pravično razdelila: jaz sem dobila raviole, on pa testeno-skutin žmukelj, ki ga je z veseljem odnesel pod mizo, (kajti pri nas pes vse kar se mu zdi izredno dobro nese pod mizo) in tam je kepo tudi hlastno zajedel.

Recept je fin, samo končni produkt je treba takoj ko je zgotovljen vržt direkt v pisker!! Pa dober tek!

7 komentarjev:

Špiklja pravi ...

jaz bi v nadev dodala še baziliko, origano ali peteršilj, mogoče kar vse troje

zgledajo pa zelo voljni, kot utrujena, a čvrsta ženska koža zvečer, v rokah spretnega gnetca
(ki prav tako, če jo pokriješ z deko in pustiš čakati, uvene, obudi jo le magic touch)

Vanja pravi ...

Itak - karkoli, čeprav se mi zdi da bazilika in peteršilj nista na enaki valovni dolžini; odvisno od okusa pač...
Že že magic touch, ampak za torteline to ne velja :-)

Špiklja pravi ...

islandščina je krasen jezik za muzične pravljice, hvala.

tvoji pisani škorenjci razkadili meglo.

Vanja pravi ...

:-) Me veseli da ti je všeč.

Škorenjci pa res magično delujejo -ko sem v četrtek zjutraj odprla oči, se je ljubljanski grad kopal v soncu! ...Zdaj sem spet doma, škornji pa so ostali v Ljubljani!

Unknown pravi ...

Njami.

Kako dolgo ribaš skoraj pol kile parmezana? :)

Vanja pravi ...

Ribaš ga dokler ti ne odpadejo prsti! :-)
Lahko pa ga tudi flikneš v multićpraktić.
Ali pa kupiš že naribanega - samo ta ni tako zelo dober.

Vanja pravi ...

Pardon - ena nula preveč je vskočila - 40g parmezana. No, 40g pa zribaš brez bojazni da bi ti odpadli prsti:-).