petek, junij 01, 2007

Zeleni petek

Na poti iz službe se ustavim v trgovini na Cankarjevem nabrežju kjer po (pre)dragih cenah prodajajo vzhodnjaški crap. Opazim strupeno zelene hlače hlamudrače tipa "one size for all" iz jerseya in jih navlečem nase. "V katerih barvah jih pa še imate?" vprašam prodajalko. "Samo v tej. Zadnje so." reče. Sklenem da jih bom vzela ter prosim če mi jih do naslednjega tedna da na stran. Medtem ko se mudim ob pultu pomerjam še steklen prstan - prav tako strupeno zelene barve. Nakar v roke pograbim kičasto drobižnico vso pošito z zelenimi perlicami. "Vam pa danes vse nekaj na zeleno vleče!" reče prodajalka. Zdrznem se: "A veste da sploh nisem opazila!" Grem naprej se pri naslednji trgovini se postavim pred izložbo in oči zapičim v neko kičasto verižico. Uganete kakšne barve je bila?! Prav hecno. Mogoče je to le posledica dolgotrajnega sedenja pred kompjutrom ko oko rabi malo sprostitve za to pa je baje najbolj prikladna ravno zelena. Mogoče bi o tem vedel kaj povedati naš raziskovalec barv Ambala?!
Jutri gremo v Trst. Mogoče bom pa nazaj prišla vsa zelena?!

P.S. Vejic ni ker nisem na svojem kompjutru in pri temele sposojencu nič kaj ne kaže da bi se jih dalo od kje priklicat....

19 komentarjev:

Axa pravi ...

Srečnica, da imaš takšne izpade - v različnih barvah.
Ker sem, komot dama, imam vse, črno
in sivo, pa kaj malega, rdečega ali turkiznega, da nisem, ravno darkerica.

Začelo se je, nedolžno - s praktičnostjo. Tako vse, cunje za silo pašejo skupaj. Končalo se je z obolenjem, katerega glavni, simptom je, da ima, Axa občutek "golote", če nase navleče, kakšno drugo barvo ...

Evo, kam človeka pripelje, teženje zgolj, in samo k, funkcionalnosti ...

@Kameleonka: odvečne, vejice ti podarjam ...

Vanja pravi ...

Monokromne kombinacije znajo biti zelo fajn - sploh če se ti ne da kaj dosti ukvarjati s kombiniranjem. Monokrom ti da zagotovilo da vedno izgledaš šik. :-)

Axa pravi ...

>zagotovilo da vedno izgledaš šik. :-)

Naj bi, naj bi ... če nisi tak šopingfob kot jaz ...

arctic donkey pravi ...

@axa: ti si naša.

Axa pravi ...

Hvala, v čast mi je. :-))

Pika pravi ...

Ja, zelena je pa res nekaj zelo posebnega. Jaz sem sicer ljubitelj barv, a nekako .. pridem vedno domov v monokrom črno/sivo/beli kombo. Ja, kaj naj, najlažje je kombinirati in največ je možno, mar ne? Če si zamislim nek barven kos, ugotovim, da nimam nič z apoleg, da bi bilo treba cel komplet kupit, ....
Pa podobno kot axa se v barvah počutim ... kot semafor v puščavi, tuje in vpadljivo (gre za občutek, koliko je to res, pa ne morem ocenit).
U, še za kameleonko, na zalogo:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vanja pravi ...

Zadnje čase se spet veliko vračam k črni, ki je prej dolgo let nisem nosila. Pravijo da mi paše. Mislim, da je črna zelo delikatna barva in je ne more nositi vsak. Jo pa rada pokombiniram s kakšnim dodatkom v naprimer vijolični ali zeleni (zadnje čase). Edina barva, ki je pri meni ne boste našli, je modra. Vse kar imam modrega so kavbojke in nič ampak res nič drugega. Baje da mi modra zelo paše (ker sem sivooka), a je kljub temu ne trpim ne na sebi ne v interierju. Čudno - v naši familiji smo kar trije taki.

Vanja pravi ...

Aja, iz Trsta smo se vrnili vsi zeleni. Zato namreč, ker danes Italjani praznujejo dan državnosti in je bila večina trgovin zaprtih. :-(

Axa pravi ...

Zame bi bil to praznik!

(Še malo pa bom začela kupovat pri Neckermannu press)

Vanja pravi ...

Axa, mogoče vseeno raje pri La Redoute?! ;-)

Axa pravi ...

@Kameleonka: Priznati moraš, da je beseda Neckermann prispevala k večji izraznosti ;-)

Vanja pravi ...

Vsekakor. Neckermann niti ni tako slab, ako si svobodnjak in delaš pretežno doma ;-). Uh, zdej moram pa nehat, vedno bolj nesramna postajam!

Vale pravi ...

Kameleonka prosim, javi preden greš v bella Trieste, da ti domorodci sporočimo, če je odprto ...

Drugače pa pri meni ... črna, bela, rdeča ...

Axa pravi ...

@Kameleonka: ja, delo doma ima tovrstne prednosti. Po drugi strani pa se skorajda izkaže, da so zadnje omembe vredne cunje, ki si jih kupil, ŽE SPET moderne ...
In treba je preprečit skrajne poteze, kot je delo v trenirki ...
Z B. imava prepoved, ki določa, da je trenirko dovoljeno nositi zgolj in samo:

a) če se dotična oseba odpravlja na tek na Mostec in

b) če lahko z materialnimi dokazi podpre trditev, da ima najmanj 37 Celzija temperature.

Te skrajne ukrepe sva uvedla, da bi preprečila:

a) B.jevo širjenje v pasu, ki je v trenirki tako rekoč neopazno

b) potencialno vzajemno usihanje spolne želje. ;-)

Vanja pravi ...

Vale, a imajo jutri (torek) tudi kakšen praznik?
Axa, Ta dogovor se mi zdi zelo fin. Menim, da bi ga bilo potrebno uzakoniti!

Vale pravi ...

Nimajo :-) Če bi imela čas, bi tudi jaz šla, rabim nove čevlje ...

Vanja pravi ...

Evo, jaz danes grem in ti nato poročam. Grem predvsem zaradi čevljev. No, pa tudi zaradi firbca in dobre družbe. :-)

Vale pravi ...

Jaz imam čevlje že izrbane, samo po njih še moram skočit ... bemti pa cajt ...

Vanja pravi ...

Eh dobra strani izleta sta bili dve: nazaj prišla s polno denarnico, jedla najboljši sladoled. Čevlji?! Ni da bi človek govoril o čevljih... Najbrž jih bom kar preko neta naročila, ker se mi ne da več po trgovinah ganjat za ene čisto navadne casual čevlje.