petek, junij 08, 2007

Petek

Danes je čuden dan. Oči nočejo in nočejo biti odprte, za nameček sem si v rokav pravkar zlila kanček angleškega čaja z mlekom (nenamerno seveda) bljak! Zunaj dežuje in iz zvočnika se oglašajo Mildreds. Človek bi se kar v kakšen kot zavlekel in zasmrčal. Še štiri ure, nato bomo zaprli vrata in odšli. Kam? Ne vem. Peljejo nas na izlet v neznano. Pustimo se presenetiti. Upam da bomo šli kam daleč, da bom lahko dolgo dremala...

5 komentarjev:

Axa pravi ...

Nisi edina zaspana: jaz sem trdno spala od 18.30 včeraj do 12.30 danes !?!
Končno sem eno noč v celoti prespala. Počutim se bajno. Zdaj še bolj zavidam vsem, ki lahko ponoči spijo ...

ambala pravi ...

to je bil pa grozljivo soparen dan do 31 stopinj in ker nas obkroža sama voda, je bilo prav nemogoče...


potem se malo ulilo in je zdaj celo nekaj stopinj hladneje... ;)

Vanja pravi ...

Zadnje dni se itak vsi nekaj pritožujejo nad zaspanostjo. Včeraj sem omagala že tam nekje okrog polnoči, kar je zame prava redkost. Ampak človek pač ne more biti vedno na stendbaju...

Anonimni pravi ...

mildreci? prepričan sem bil, da jih ljudje ne poznajo.

Vanja pravi ...

Ma ja saj jih ne. Dobila sem jih od soblogerke, ona pa od nekega tipa, ki je obseden z zbiranjem glasbe. ;-)