ponedeljek, junij 11, 2007

Odkritje poletja

Mineralna voda Evian v pršilu. Najbrž se vam tole zdi eden izmed najbolj butastih in nepotrebnih (preseratorskih) produktov kar ste jih kdajkoli videli?! Verjamem, meni se je tudi. Dokler ga nisem sprobala na svoji namrgodeni faci in dekolteju. Potem sem nemudoma odhitela in si kupila svojega. Hit poletja, vam rečem! Pa še v lepi bejbasti embalaži je zapakirana tale voda.

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Verjetno ti bom zoprna, ampak preberi napis tukaj:
http://blog.cenim.se/tjasa/files/2007/06/evian.jpg

:)
Soree.
Ko boš tole porabila, priporočam bolj sustainable (in cenejšo) varianto: vzameš šprico za nežne in vlažne pogovore z rožami (ali s cunjami med likanjem) in jo napolniš z vodo. Če moraš to nositi v torbici, priporočam re-dekoracijo in re-fill kake plastenke za gel za lase (npr. Subrina).
Enako dobro učinkuje.

Vanja pravi ...

Hehe, fotko sem sejvala točno pod tem imenom. :-)Tudi sama sem pomislila na šprico, a po mojem tisto prej postano rata, kot pa tole, ki je v bombici pod tlakom - ne vem no, takšno je moje laično mišljenje... Pa še čisto na drobno prši, pri šprici pa ponavadi bolj z velikimi kapljicami in potem zna curljat in kapljat. Ampak za doma, ko v senci knjigo bereš, je pa vseeno, če uporabljaš šprico, se strinjam. In ne, nisi mi zoprna...

Vanja pravi ...

Drugače me pa moti, ker doza ni re-fill, to pa!

Axa pravi ...

Neverjetno drobno razpršijo steklenke od Dr. Hauschkovega tonika; te uporabljam za vse živo, najbrž bi bile kot nalašč za takšne potrebe.

Skratka, včasih se izplača ohraniti kakšno bolj "hoch" embalažo kozmetičnih izdelkov, ki smo jih v veliki meri prav zaradi nje bogato preplačale. ;-)

Anonimni pravi ...

Jooo bejbe :) S cisto vsako bedarijo vas nategnejo? Upam da "nasa" tole ne bo vidla, ker jo ze vidm kako leti v stacuno pogledat ce majo... :)

Vale pravi ...

Svašta ...

ambala pravi ...

Tole sm js vidu že leta 1997 v Španiji... In sem padu na rit, ko je kolegica odštela celo premoženje za takole flaško. Jaz sem mal butast gledal.
Verjamem, da je super za kožo...

Kolk pa stane tole, tkole baj d vej.

Anonimni pravi ...

Moji 4 evri :)

Pika pravi ...

:)
London, na letih KoreanAir talajo to zastonj LOL
pa še bolj priročno je, ker je majhno ;)

Anonimni pravi ...

Se opravičujem za popolnoma kmetavzarsko-ruralno vprašanje: Za kaj se že to uporablja???

Vanja pravi ...

London, a je vaša že nabavla?! :-)
Ambala, tako sem jaz kot tele v nova vrata pred 12 leti v Londonu debelo gledala, ko so prodajali ustekleničeno vodo. Košta pa dva ojra in pol.
Tjaša, nisem še utegnila prebrat - moram si čas vzet...
Pika, Oni že vedo ;-)
Ivan Grozni: Za hladitev intimnih delov telesa. Lahko pa tudi za obraz ali karkoli že...

adj. pravi ...

Hm, kaj pa je narobe s pivom?