torek, december 22, 2009

Pure white

_

Najprej sta prišla dva obiska. Potem je prišel tretji. Nato je prišel četrti, ki je izgledal kot trgovec iz turškega bazarja, na rami je namreč nosil velik zvitek, za katerega se je kaj kmalu izkazalo, da je tepih. In to ne kakršenkoli temveč BEL tepih. Za vselitveno darilo sem dobila bel tepih!
Že razvijam obsesivno kompulzivno motnjo pobiranja drobtinic, pa malih in malo večjih smetk, delam sezname "no go" gostov, ki so potencialni polivalci malinovcev, rdečega vina, čaja, kofeta ali kakšne druge barvaste lepljive substance, kukam skozi kukalo, če pred vrati morda stoji akviziter, ki ima pod roko knjigo z naslovom "Seznam prvih pomoči za bele tepihe v primeru naravnih katastrof" in po tepihu, kot vojake v vrste, polagam najnovejše kolekcije Limited edition broškic.

Pravite, da želite priti na obisk?! Ne, ne bo šlo, danes me ni doma, ne morete k meni, nikakor!

7 komentarjev:

K pravi ...

nove broškice?
a se bo dalo zmenit za kakšen foto epp na pepermintku? :)

bele stvari pa pred mano niso varne. moja bela srajčka je najbolj skrbno varovan kos iz moje omare. :)

Vanja pravi ...

O ja, z veseljem, ko bodo naprodaj. Zaenkrat še nisem tako daleč. :)

maša pravi ...

končno broškice :)

Vanja pravi ...

Salvia, zdaj v decembru zgolj kot darila, naprodaj še nekaj časa ne. ker vem da čakaš že nekaj mesecev... daj, javi se na mail! ;)

matilda pravi ...

Tole belo razkošje pa je pravšnje za v spalnico, posteljo ven, eno snežno flanelasto blazino in belo kvačkano odejo...kot snežna kraljica:) Daj, pokaži broške!

Vanja pravi ...

Matilda, bom ko bodo zlepljene.

ninalena pravi ...

hm, mislim, da bom od sedaj naprej pri tebi na obisku čepela na hodniku ;) sem namreč v kategoriji rizičnih obiskov!