ponedeljek, avgust 20, 2007

Sončenje

T
Moj dodatek k postu z naslovom Hvatanje Brown boje. Tole reklamo sem pred leti uzrla v enem angleškem babjem cajtngu in ker sem zanikrna in posledično posedujem cele kupe starih revij, sem jo seveda takoj našla - nanjo pa sem se spomnila ob branju zgoraj linkanega posta. Domiselna. Scarry...

3 komentarji:

ambala pravi ...

kdja bo spet v modi 17. stoletje?

Vale pravi ...

Hehe ... veš kaj je še pri meni zanimivo? Če slučajno pač ulovim sončne žarke dobim po obrazu pegice. Že od nekdaj jih imam in me ne motijo. Seveda zopet motijo druge, ker takoj ulovim: "Joooooooj, kakšne pege imaš, zakaj si ne kupiš kreme proti njim, jo imajo, veš, v lekarni."

Vanja pravi ...

Jaz sem se teh ljudi "zakaj si ne kupiš tegaintega" odkrižala. Je fino imeti mir pred njimi. Še hujši so tisti "saj sem ti rekel!"