torek, avgust 14, 2007

Romantika


Karmen je včeraj spraševala Kaj je romantika? Ko sem hotela napisati kaj je romantika, mi je na misel prišlo samo to, kaj romantika ni. Oziroma, kaj zame ni romantika. In kar je še huje: ko sem začela premišljevati o svojih romantičnih doživetjih, se nisem spomnila ničesar, kar si večina ljudi pod to besedo predstavlja. V bistvu sem prišla do spoznanja da, če velja predpostavka, da je romantično to, kar v splošnem velja, da naj bi bilo romantično - če je to to, potem najbrž nisem preveč strašna privrženka romantike. In med komentarje sem napisala samo to, da je romantika subjektivna. Nakar sem en dan premišljevala - mi je dalo misliti seveda. Na koncu sem sklenila, da svoje razmišljanje sklenem v tale post (kljub temu, da še vedno ne vem kaj romantika je, niti ne vem ali morda ne spadam med romantične osebe, ampak vse bolj se mi dozdeva, da najbrž nisem kaj pretirano romantična peršona). Nekaj na to temo sem pisala že tukaj.
Če boste ženske spraševali o tem, kaj je za njih romantično, jih bo velika večina odgovorila: sončni zahod, večerja ob svečah in "ko mi moški prinese vrtnico". Če je to romantika, potem se je otepam kot hudič križa.
Imela sem fanta, ki mi je občasno nosil rože. Ponavadi so bile to lilije. In prav nič romantično ni bilo, ker lilij ne maram. Niso mi niti lepe za pogledat niti mi ne dišijo. Ampak kako bi lahko nekomu, ki vam z lepim namenom prinese rože rekli: "Lilij pa res ne maram, po njih v sobi smrdi kot na britofu." No, tega pač ne morete reči. Evo, to že ni bilo romantično. Še manj romantično bi bilo, ako bi mi prinesel vrtnice, ker vrtnic pa še bolj ne maram. Gremo dalje, sončni zahod: s taistim fantom sva nekega večera sedela na peščeni plaži in gledala sončni zahod. Pila sva pivo in on je kadil cigarete. Sama takrat nisem kaj prida kadila, zato je vsaka cigareta v mojem črevesju naredila pravo malo frkico. No in potem ga zaprosim za eno cigareto in on mi reče, da mi je ne priporoča, ker me bo potem sigurno prijelo na stranišče. Ampak sem ga vseno pokadila. In potem sva sedela in gledala sončni zahod. Kar naenkrat sem se bolj kot s tem ali bo sonce čofnilo v morje ali ne, ukvarjala s kopanjem luknjice v pesek. To so moji spomini na romantičen sončni zahod na peščeni obali.
Z nekim drugim fantom sva se enkrat pogovarjala na temo romantike in s tem v zvezi na prinašanje rož. Bil je hladen prvonovembrski večer, midva pa sva se v neki koči šla spoznavanje. In kmalu po tem pogovoru o romantiki je šel on ven na wc. Ko je prišel nazaj, je v rokah imel šopek travnih bilk, katere mi je podal rekoč: "Sem ti prinesel rožice, ker vem da jih imaš rada!" Evo, to mi je bilo romantično. Humorno romantično, bi se temu reklo.
Meni je recimo romantično, če grem na lep koncert in je zraven mene oseba, ki mi je zelo ljuba. Malce manj romantično je, če grem sama, ampak kljub temu se mi zdi, da je še vseeno lahko romantično, če je le glasba taprava (o romantični glasbi bi se spet dalo napisat en post, a pustimo zdaj to). Romantično je, če mi meni ljuba oseba podari kakšno malenkost, za katero ve, da jo še posebej obožujem, pa tudi če je to le kilogram svežih fig. Romantično je, če s taisto osebo gledam televizijo in sva pokrita z eno odejo - in pri vsem tem ni važno ali sva jaz in oseba, ki z mano ždi pod odejo kaj posebej romantična. Ja, romantika je subjektivna.
Če bi lahko izbirala med moškim, ki je romantičen in med tistim, ki je zabaven, bi izbrala slednjega. Kaj naj bi recimo na samotnem otoku človek počel z romantikom - vsak večer gledal sončni zahod?! Jaz bi raje videla, da me nekdo zabava. Seveda ne trdim, da so vsi romantiki dolgočasni - prav gotovo obstajajo tudi taki, ki so in romantični in zabavni, ampak kot sem že rekla, romantiki me nikoli niso kaj prida zanimali. Saj ne mislim, da bi moral biti (moj) moški pravi ravšelj, a je že bolje, da je dec kot se gre, kot pa kakšna romantična mevža, ki vam bo najmanj enkrat na teden teden težila z vrtnicami in plišastimi medvedi, ki v tačkah držijo svilene rdeče srčke.
Še enkrat ponavljam svojo misel iz posta, na katerega je zgoraj objavljen link: Če bi lahko izbirala med moškim, ki bi mi v posteljo nosil sveže pečene rogljiče ali pa med pištolo, bi izbrala slednje! Kabuum!
Slikca sposojena od tukaj.

7 komentarjev:

Vale pravi ...

Romantika je vse kar nam naredi prijeten ščemet nekje med želodcem in srčkom ter ga pošlje v možgane, kjer ga zaznamo ... romantiko si lahko pričaramo sami, v dvoje, troje ... ne moremo je načrtovati ... tisti, ki jo pa lahko, pa samo mislijo, da so romantični, ker jim je nekdo to nekoč povedal in so mu verjeli ... klišejsko romantiko (sončne zahode, šopke rož, bonbonjere, podarjen nakit, itd.) pa so ustvarili ameriški filmi ...

Vale pravi ...

... tudi kavo v postelji so ustvarili ameriški filmi ...

lili pravi ...

meni so pa rože v porodnišnici šle ful na živce. nevemzakaj so mi skor vsi prinesli rože, ko se je rodila brina, jaz sem se pa počutila ko na britofu. sem jih naslednji dan vse stran zmetala, malo sem se sicer počutila krivo, sam res nisem prenesla tistega vonja po cvetju takoj, ko sem se zbudila. pa rojstvo otroka bi moralo biti veselo in ne tako, da misliš na britof!

Pika pravi ...

!! če bo(š) kameleonka gledala statistiko obiska, bom izpadla kot študiozen obiskovalec. Ja, no, danes sem nekje dopoldan opazilo novo objavo in jo z zanimanjem prebrala (mojo današnjo lenobo v službi sem javno priznala). Enako kot tebi je tudi meni nekje v podzavesti obstal črviček po prebraninem postu pri Karmen. In sem zato htela danes tu malo napisat .. pa sem cel dan le občasno 'začela' :)
No, romantika. Priznam, precej sem (bila) cepljena na čisto pocukrano filmsko zvrst romantike (svečke, rože, sončni zahod ...). No, pa sem dobila za mRoža enega totalnega racionista (tipa: saj sem ti povedal, da te ljubim, a je to treba vsak dan?!). In sem se sicer na malo 'boleč' način a vseeno hvaležna 'naučila', da to iz filmov ni prava romantika, da je le ta res stvar posameznika in vsebine, ne pa forme! Romatično mi je, ko mi prihrani 'krajec štrudla', ker ve, da je to moj najljubši kos. Romantično je res lahko tudi sami meni, a mi je lepša romantika v dvoje ;)
PS - zajtrk v postelji je pa en velik nateg!!! Kr neki ...

Vanja pravi ...

Vale, spomnili so se tudi satenastih rjuh v barvi šampanjca. Ne predstavljam si kako mora biti spati v tistem?!
Lilita, ob tem sem se spomnila na Nto, ki so ji inštruiranci enkrat prinesli ogromen šopek, katerega je potem nemudoma odnesla na pokopališče. :)
Pika, to s krajcem štrudla je ena izmed tistih stvari! ;)

Vale pravi ...

Dobiček na račun neumnosti je zagotovljen in eden največjih. Iz vsega tega ameriškega sranja so nastale tudi mega poroke in še bolj mega pogrebi, kjer si trgovci in gostinci na veliko manejo roke, ljudje pa so prepričani, da brez tega ne morejo živet, ker to za njih predstavlja osnovno potrebo za zagotovitev sreče ... uf, bi se dalo še razpisat ...

Vanja pravi ...

Hja, enim pa to veliko pomeni. Sploh poroka. Sama bi se poročila edino pod pogojem, da mi nebi bilo treba nikogar povabiti. No, ampak ni bojazni, da bi se morala ukvarjati s takimi problemi... Sploh pa poroka ni pogoj za dobro zvezo. Poznam kar nekaj krasnih parov, ki zelo dobro funkcionirajo, pa niso poročeni. In obratno - ampak teh drugih je veliko veliko več :-)
Pogrebi pa... tudi predvsem zaslužek, ja.