ponedeljek, marec 09, 2009

Tapis de yoga!


Sem jo zadnjič ogledovala v Interšportu in bila preškrta, da bi za en takle košček gume odštela 36 eurov. Ampak danes sem jo spet opazila - tokrat v Tomas športu (medtem ko sem, s slabo vestjo, špricala telovadbo). Se mi je zdelo, da je 29 eurov veliko lepša cena kot pa 36, zato sem jo po hitrem postopku odnesla do blagajniškega pulta. Ampak na displayu se je izpisala še veliko lepša številka: 24.99 namreč! Nisem spraševala zakaj, samo plačala sem in šla. Nauk dneva: včasih se splača biti škrt! Zdaj jo grem pa sprobat, slaba vest zavoljo špricanja telovadbe in pojedenega kosa torte namreč zahteva svoje...

P.S. Ja Urša, roza je!

9 komentarjev:

ursa pravi ...

Vijolčna :D

ursa pravi ...

Pričakujemo podrobno oceno skupaj z raziskavo alternativnih možnosti uporabe, ker nam tudi skoz večkrat uhaja uč na tak tepih. Identične vijolčne barve :) Plav je za fantke.

Karmen pravi ...

V lidlu so lani kupila podlogo za jogo za nekih 5 Eur.

Res pa je, da v intersportu dobiš zraven še "ovitek" in kocko za sedenje pri meditaciji.

spela pravi ...

lepa :) jaz sem zamudila eno od stelle v lepi torbi v emporiumu na razprodaji... so jih prodali, preden sme se spet spravila do tja

Vanja pravi ...

Ja, pa vijolična če hočeš. Saj je vseeno. Alternativne možnosti uporabe bo najverjetneje raziskal pes - predvidevam da bo podlogo (kadar jo bom pozabila pospraviti) uporabljal za meditacijo. :)
Cherry, meni tale tepih brez podlage za meditacijo čisto zadostuje. Če povem po pravici, v življenju nisem še nikdar meditirala (tisto ko se peljem z vlakom in buljim skozi okno najverjetneje ne šteje).
Špela, Stella ima zelo lepe stvari, ampak za moje pojem predrage - pri športnih rečeh sem jaz kar škrtulja. :)

Anonimni pravi ...

Lepa vijolična ;) je :D . Moja je črna in že nekaj časa sameva :( . Kriv je seveda prehlad. However, hvala, da si me spomnila, da se ne sme preveč naprašiti :D .

Ruth* pravi ...

Škrtost ni lepa čednost. Občasno pa pomaga! :)

Anonimni pravi ...

uh ja, za stellino sem bila tudi jaz 'prevohrna', za kar mi je še vedno žal. imam pa kar tri cenejše različice (če jih seštejem, so sigurno dražje od stelline ...), vse pa nabirajo prah, vsaka na svojem koncu, samo mene redko kdaj vidijo :)
pa dobro telovadi!

Vanja pravi ...

Ruth, saj sem tudi le občasno škrta. :)
Jackie, me pa res zanima zakaj imaš tri?! :)