nedelja, marec 08, 2009

Ponarejeni McKaroni od Malči

Ja, človek se takole veseli pomladi in prehitro zleze iz zimskega manteljna v prečudovit bomberček, potem pa ima - nahod z glavobolom namreč. Nedeljsko popoldne je tako minilo v znamenju brezdelnega poležavanja na kavču pred televizorjem- v družbi paketa robcev in vseh mogočih čajnih mešanic...

Pri nedeljskem popoldanskem programu mi je všeč to, da so ponavadi na sporedu kakšne zanimive kuharske oddaje. Običajno si zapišem osnovne kombinacije sestavin, vendar potem, ko kuham, največkrat naredim vse po svoje - s sestavinami, ki jih imam trenutno na voljo. Ampak osnovno idejo pa moram imeti zapisano, da mi ne uide iz glave. Nigele Lawson skoraj nikoli ne zamudim. Njena kuha sicer ni najbolj po mojem okusu, a na momente ima kar zanimive ideje. Pri kuhanju poskuša biti malo "jamijevska", čeprav ji ne uspeva najbolje - za moje pojme je kar precej nerodna gospodinja. In pike dobim, vsakič ko vidim, da ne pere zelenjave in sadja. Že mogoče, da v Avstraliji vse kupijo že oprano, ampak ko Nigela v roke prime celo glavo solate, jo razlomi ter flikne v posodo... Hm, ne vem no... Ena stvar, ki me zadnje čase moti pri teh razno raznih kuharskih oddajah je to, da kuharji, vedno kadar kaj pokušajo, v hrano pomakajo prste in jih potem oblizujejo. Jako neapetitlih. Sama med kuho nikoli ne segam v lonce z že obliznjenimi kuhalnicami ali prsti, ker tudi meni ne bi bilo všeč, da bi v krožnik fasala "oslinke", kakor pravimo pri nas doma. Bljak! No, po Nigeli sem ravno še ujela Jamieja in njegove bučne recepte. Zanimiva mi je bila njegova sladkorno-smetanasta polivka za muffine. Narejena je bila iz mešanice smetane (mislim da kisle, ampak nisem sigurna), soka in lupinice limete ter sladkorja v prahu. V bližnji prihodnosti bom to polivko naredila kot dodatek h korenčkovi ali pa makovi torti.
Jasno, da se človek med ogledom teh oddaj pošteno zlakotni, zato sem si precej omislila precej eksotično večerjo po zanimivem receptu od Malči, katerega sem malce priredila. Na olju sem najprej popražila dvajset dekagramov kozic. Ko so bile dodobra popražene, sem dodala dva stroka strtega česna, ko je le-ta zadišal, pa čez vlila pol piksne kokosovega mleka. Ko je mleko povrelo in se zgostilo, sem noter fliknila zajeten šluk ostrigine omake, pa pošten ščep zmetega koriandra (katerega zadnje čase tlačim v veliko jedi), malo naribanega muškatnega oreščka ter malček čilija v prahu. V to omako sem potem vmešala testenine (cca 25 dkg), ko je bila zadeva na krožnikih sem jo potresla s praženim sezamom. Ja, sliši se čudno, ampak kokosovo mleko v kombinaciji z rakci je super zadeva. Da bi bila jed popolna, bi nemara morala dodati limonsko travo in sveže liste koriandra, a nič zato - pri hrani je potrebno malce ekspetimentirati. (Navedeno količine zadostujejo za tri večerne porcije.)


Po obilni večerji sem ravno še uspela ujeti kičast sončni zahod. No, v resnici ni bil prav nič kičast, tak je postal v trenutku ko se je prikazal na displayu fotoaparata. In zdaj... Zdaj se spet nalivam s čajem...

11 komentarjev:

Sasha pravi ...

Jooj, danes je bil pa res neverjeten sončni zahod! Žal nisem mela pri sebi fotoaparata, z onim na gsmu se pa ne vidi dobro:/

spela pravi ...

mmmm. kje dobiš ostrigovo omako?

Vanja pravi ...

Špela, po pravici povem, ne spomnim se kje sem jo kupila. Po mojem da bi jo skoraj morali imeti v ta velikem Šparu ali pa v Maksiju.

Anonimni pravi ...

Mmm, tole na fotki zgleda zelo dobro.

Včeraj sem tudi jaz gledala Nigelo; in se sprašujem isto - zakaj tiste super hibridne zelenjave nikoli ne opere? Še dobro, da nimam tv, saj rajši gledam takšne sončne zahode, kot je bil včeraj. Ja, tudi pri nas. ;)

Hitro okrevanje ti želim!

Anonimni pravi ...

huh, po takssnileh McKaronih bi se sse jazst dobro poccutil :D

Vanja pravi ...

Pina, tudi jaz vsakič znova pridem do zaključka da je buljenje tv-ja izguba časa. Saj ga ne gledam veliko, pa še to preveč!
Sv3der, bi se, če jih le ne bi pojedel preveč. So zelo nasitni.

mateja pravi ...

Ja, tale Nigela je res precej štorasta in nemarna (tale izraz je uporabil moj fant, ki je gledal njeno ustvarjanje prejšnjo nedeljo). Se pa strinjam, da pretehtajo dobre ideje in kombinacije, tako da vseeno rada pogledam to oddajo. LP!

Vanja pravi ...

Mateja, res je. nigela ima neke svoje fore. Ko pa v roke prime škarje in začne striči panceto mi gredo pa kar lasje pokonci! :)

Anonimni pravi ...

Nisem še videla te Nigele, imam pa zelo čudno asociacijo na to temo. Jadran Krt je namreč zvesto trdil, da je Nigel v Angliji ime za butlje. Kaj je pa potem Nigela?! Ni čudno, da ne pere zelenjave in jo meša s prsti.
Najbrž zelenjave ne pere zato, ker jo že prej operejo drugi, ki so zato plačani.

Glede lizanja je pa vse povedal Anžej Dežan v intervjuju s to žensko v Vikendu - ga je naslovil"Nigela za obliznit". No, če pa to ni ogaben naslov intervjuja, pa nič ne rečem!

Ja, ampak tale Malči pa res dobro kuha (čeprav vedno poliže skledo s testom, ampak to se itak speče!)...
Škoda, da je nihče ne povabi na televizijo, da bi malo zaslužila.

Vanja pravi ...

Malči, na televiziji kuhajo sami butlji (na naši mislim). Pokliči na sobotno popoldne in se priporoči namesto tistega debelinka!

ajdacveti pravi ...

Hey, ali kdo ve, kje prodajajo svežo limonsko travo in svež koriander? Koriandra, razen kot lončnico, še nisem opazila, limonsko travo so imeli pa nekaj časa v Sparu, pa so jo zaradi nezainteresiranosti kupcev umaknili iz prodaje :(