nedelja, februar 22, 2009

Nedelja v pižami

_

Preden me je vrglo iz Firefoxa, je bilo na tem mestu precej dolgo besedilo z opisom odlične kuharske knjige in receptom za zelo dobro solato, ki sem si ga sama izmislila. Firefoxu se zahvalite, ker tega besedila ni več, jaz si grem skuhat čaj. Danes nemara ni dan za pisanje postov...

12 komentarjev:

anahribar pravi ...

Ali pa receptov za solato, ki smo si jih sami izmislili :)
tudi jaz sem to nameravala narediti, namreč, solata iz treh sestavin in božansko dobra. Upam, da izvemo tvoj recept

Vanja pravi ...

Se bom ob priliki protrudila in skušala skupaj zbrati misli izpred nekaj ur in vmes vključiti tudi ta fin recept!

ursa pravi ...

Mrš Firefox!

Pa ne piše se direkt v Firefox, no. Pol moramo pa mi trpet, ker vemo, da je nekaj bilo, pa ni več ...

Naslednjič lepo v tekst editor, pa za vsakim stavkom Ctrl S in na koncu copy paste v Firefox.

Mi hočemo recept!

spela pravi ...

ja, tudi jaz hočem recept! sem že naredila tvojo spomladansko kombinacijo, o bruleči kremi pa lahko samo fantaziram brez brenerja. sicer pa imaš srečo, ker te je samo ff zafrknil - midva sva imela internetni mrk čez vikend, ker je modem šel... prav čudno sem se počutila. odrezana od sveta, v bistvu.

Anonimni pravi ...

Your photos are lovely. I am sorry I cannot read what you have posted.....darned American schools. I really feel badly I am not multi-lingual. Have a wonderful day.
Carol

Vanja pravi ...

Urša, veš da bom! :) Em... a knjigo si že predelala?! Ker če ja, pol imava spet razlog za kakšno popoldansko posedanje, a?! Morda bi tokrat lahko padel mangov puding?? ;)
Špela, dobiš.
Carol, I am really sorry... But maybe you have the reason to learn slovene?! (joke:)) I wish you a wonderful day too!

storyteller pravi ...

Zaljubila sem se v tvojo šalco! :)
Kaže, da je bila nedelja prijetna! :D

Vanja pravi ...

Storyteller, tudi jaz sem se. :) Je bila službeno novoletno darilo. In ravno prav velika je, tako za kavo kot tudi za čaj.

Vanja pravi ...

Ja, nedelja v pižami je bila prijetna. Moram ob priliki ponoviti.

storyteller pravi ...

Jap, dnevi v pižami so fejst! :)

ursa pravi ...

Mangov puding? JAAAA. Ja, ja. Seveda. Priznam tudi, da sem prebrala vse knjige na svetu, če pol sledi mangov puding. O, ja.

Knjige še nisem prebrala. Sem jo trikrat začela, vsakič sem prišla dlje, vsakič sem potem pol pozabila in vsakič, ko sem jo spet začela brat, se mi je zdela boljša. Škoda mi jo je ne prebrat do konca, ampak če bom tako nadaljevala, letos še ne bo našla poti domov. Bomo kar vrnili, da bo še kdo bral.

Kaj ko bi zmašili skup mangov puding in keramičarko? Your people should contact my people ...

Vanja pravi ...

Knjige prav nič ne rabim in jo lahko mirno, po delih, bereš naprej.
Mangov puding & lončarka - naslednji teden?!