sobota, julij 26, 2008

Uživaška sobota

Malokdaj se zgodi, da si privoščim cel dan poležavanja. Ampak danes sem si ga in to brez slabe vesti.
Naporen teden je bil, pozno sem hodila spat, za nameček sem se včeraj pustila zvabiti v kremplje kombinaciji Camparija, belega vina in Radenske - prijateljica se je vrnila z dopusta, pa se je bilo potrebno veliko pomeniti in vse skupaj je imelo trajati do četrte zjutraj. Kaj naj potem človek drugega stori, kot pa celo soboto preždi v/na postelji?! Samo toliko sem se odkotalila v mesto, da sem na tržnici nakupila jabolka, nektarine in paradižnik, obenem pa sem naredila precej večji krog, kot bi mi bilo treba in šla pofirbcat še na Art market (se namenoma limitirala z denarjem in bančno kartico pustila doma), pa mi je kljub temu uspelo kupiti nov par uhančkov - tehle sadnih, v obliki karambol. Po prihodu v stanovanje sem se spet počila v posteljo in tam ostala do večera.
Neverjetno, koliko reči človek lahko počne na postelji; bere knjigo, gloda jabolka in nektarine, pije čaj in zraven prigrizuje kandirano cedro, leži na trebuhu in tipka google-talk, malo pospi, potem leži na hrbtu, gleda v strop in telefonira, pa leži na hrbtu in gleda v strop ter razmišlja, pa spet malo bere, potem malo zaspi in tako naprej... medtem pa zunaj pada dež.

Tako prijetno spočita sem!

2 komentarja:

Nihljaj pravi ...

Taki dnevi so super :) In si jih je nujno treba vzeti, čeprav v vsem vrvežu dogajanja včasih čisto pozabiš nanje :)

Vanja pravi ...

Anede! :-)