nedelja, marec 27, 2011

Biogurmanskoveganskopresno

-




Včerajšnja Barbarellina Gourmet fresh delavnica v prijetnem okolju kavarne Sputnik, nam je udeležencem odprla nov pogled na prehrano. Kako narediti torto brez pečenja, riž s curryem brez kuhanja in še marsikaj zanimivega smo izvedeli. Zmagovalka pa je, vsaj zame, limetino-avokadova tortica. Mislim, da bo v naši kuhinji kaj kmalu prišla na vrsto.
Klikam in se odločam med temle in temle, saj bi bil tale, glede na trenutno finančno stanje malo prevelik zalogaj. Za in proti - vaše morebitne izkušnje in mnenja?!

17 komentarjev:

Saša pravi ...

koncept presno-vegansko mi ne gre in ne gre v račun.
za izbijanje predsodkov, podobnih mojim, se mi zdijo takele delavnice super!

Vanja pravi ...

Saša, ne samo zato. Meni, ki ljubim eksperimentiranje s hrano, se je zdelo zanimivo predvsem iz tega vidika - da lahko določene sestavine dobijo čisto drugo vlogo - buča naprimer postane špaget, orešček pa del polivke za solato. Tako smo zacementirani v svojem prepričanju, da je edino prav to kar mi počnemo in način, na katerega to počnemo. Zanimivo je videti, da se da tudi drugače. Priporočam - za zbijanje predsodkov in čudenje. :)

lili pravi ...

slike hrane zgledajo fantastično, zlasti tista tortica! glede blenderjev pa nimam mnenja, samo moram reči, da še nikoli nisem pomislila, da lahko stanejo CELO premoženje!! bi pa definitvno enkrat probala kako tako delavnico...

Vanja pravi ...

Mnja, cene so res precej "ponosne". Po mojem bom vzela ta najcenejšega, pa še to potem vprašanje kaj bom miksala v njem - nekaj časa le led I guess?! :)

Vale pravi ...

Za tisto kar boš uporabljala blender, je poceni čisto dovolj. Niti mi v lokalu nimamo profesionalnega, vsak dan blendamo, pa smo čisto zadovoljni z njim. Kar se pa zacementiranosti tiče, pa super, da vam delavnice odpirajo oči. Sama velikokrat uporabljam presno-vegansko, ko čistim telo. Buča pa ni samo fajn špaget, lahko je tudi čisto fajn kruhek.

Vanja pravi ...

Vale, itak - sem včeraj ponoči skoraj doktorirala iz blenderjev in prejle naročila tole: http://www.nakupovanje.net/philips-hr216140-blender--pr-1236034

Če mi po dveh letih, kolikor ima garancije crkne, ga še vedno brez slabe vesti zabrišem proč.

Darja pravi ...

Delavnica je bila navdihujoča, se strinjam. Fotke so res dobre. Kar se mikserja tiče: sama imam malega prenosnega, je odličen, uporaben in ne zavzame veliko prostora. Za smotije, za 1-2 osebi nepogrešljiv, ta delanje nadevov za torte - premajhen. Enostavno je čiščenje: le poplakneš pokrovček z rezili, popiješ iz kozarca v katerem se je smoti miksal in to je to!

Vanja pravi ...

Darja - "sošolka" iz sobotne delavnice?! Sem skoraj doktorirala iz blenderjev včeraj in mislim, da sem se kar v redu odločila glede na moč tega naročenega. Do takrat ko si bom lahko privoščila kaj dražjega, bo pa ta verjetno itak že oddelal svoje. :)
Prijateljica pravi, da je sprobala tudi že Artisanovega, pa da ne zblenda čisto v nulo. Meni je pa ta osebni morda kar malo premajhen, glede na vse kar bi rada delala z njim. Poročam kako se bo obnesel tale moj izbor! :)

Vanja pravi ...

Aja, Design etc!! Mi ni takoj kliknilo, oprosti!

Darja pravi ...

Ja, sošolka iz sobotne delavnice... Zdej moram ugotovit, kje je ta Franci in kako ima odprto, da se odpravim po nakupih. Doma so bili čisto navdušeni, Evine praline in bananina torta - bo treba kar naštudirat. Dobro je, da ne za eno ne za drugo ne potrebujem dehidratorja (ker ga še nimam).

Vanja pravi ...

Franci je takoj za trgovino Tuš ko prideš v mengeš iz ljubljanskega konca. Sadni vrt se imenuje trgovina. Ja, zaenkrat bomo delali še brez dehidratorja, saj je še dovolj ostalih reči za naštudirat. :)byeworin

Vale pravi ...

Samo, da vas ne zanese. Enostranskost ni zdrava :-)

Vanja pravi ...

Vale, pri meni se ni za bat, saj veš da jem vse od svinjskih krač do kalčkov! :)

Vanja pravi ...

Sicer pa enostranskost in ozkogledost pri nobeni stvari ni zdrava.

GoLa pravi ...

Mogoče bi nam pa raje kakšen fajn (in ne preveč zakompliciran in zahteven (beri: brez teh tvojih blenderjev bi ostali lačni) recept ponudila...? :)

Vanja pravi ...

GoLa, mislim, da Barbarella ne bi bila preveč vesela. Saj boš zelo zelo kmalu povabljena na tortico!! :)

Urška Sem pravi ...

Čeravno ni več aktualno, pristavljam moj piskerček...

Prijateljica je pred kratkim kupila VitaMix-ov blender, je zelo zadovoljna, ampak ona je kasta zase :-) saj pripravlja tudi napitke iz blitve, regrata,...

Jaz imam 2 leti star ČikEjdBlenderček :-) (made by KitchenAid), ki zaenkrat izpolnjuje vsa pričakovanja, vendar se zelenih rastlin še nisem lotila (te so najbrž večji podvig), zato moje mnenje ni verodostojno.

Za every-day pa najpogosteje uporabljam palični mešalnik. Službeno malico si pripravim vsako jutro sproti, miks namočenih oreškov (mandlji, lešniki, domači orehi), kakšen svež sadež, kakšen rehidriran datelj, figa, lan... »Paličnjak« zadevo u'nulo obvlada, naredim kar v posodici, ki jo potem vzamem sabo. Minimalno pomivanja, pa še količinsko se optimalno izide, v mojem blenderju namreč težko pripravim količino za eno osebo. Aja, zmiksanemu zvarku dodam kaljeno ajdo, sončnice, goji... Evo, zdej sem pa lačna :-)