sreda, april 30, 2008

Forget-me-nots

Sem šla v trgovino po čike in po neko revijo, katero kupim vsak konec tedna in je niti ne odprem ne (raztrgam ovitek, na polico postavim priloženi DVD, revijo pa vržem stran).
Vračala sem se po neobičajni poti. Pod kozolcem sem pokadila čik in nabrala šop enih izmed najljubših mi pomladanskih rož. Pomlad, pomlad...

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

joj, to so krasne rožice, pa všeč mi je, ker imajo v italijanščini tudi tako romantično ime: i nontiscordardime, kar je skoraj dobesedni prevod angleške različice. naj ti lepo cvetijo, lp

Vanja pravi ...

Hvala! :-)

Anonimni pravi ...

Ne puši pod kozolcem :)

Vanja pravi ...

Moj skrivni hobi je piromanija! ;-)

Vanja pravi ...

Piromanija = pitje velikih količin piva in ne kajenje pod kozolcem, povzročitev požara in zadovoljno opazovanje le-tega kot bi marsikdo zmotno mislil.

Vale pravi ...

Si me spomnila na plavo zelenico pred domačo bajto v SGju, ki jo vsako leto pobarvajo spominčiče ...