ponedeljek, februar 12, 2007

Ponedeljkov vikend

Kdor cel vikend preždi za računalnikom in je nasploh sam svoj usmerjevalec časa, si vikend privošči šele v ponedeljek.
V nedeljo zvečer si postrežemo s sixpackom piva, v ponedeljek se gremo pa vikend. Najprej v shopping po futer, pa knjige vrnit v knjižnico (spet s 14 dnevno zamudo), potem pa na "jutranji" kafe v kombinaciji z goro trash časopisov - kot se za ležerni vikend spodobi. Kaj je v teh tračarskih cajtngih pisalo, se pa ne spomnim. Evo, niti ene stvari se ne spomnim, tako da od mene na žalost ne boste izvedeli, katera maskara je najboljša in kaj najraje je Pariz Hilton. Aja, se pa spomnim enega podatka: pri L'orealu so izdali neko serijo šmink s podpisi neke slavne osebe ali kajjastvemkoga. Sila pomemben podatek! Pri branju trash časopisov se moji možgani očitno samodejno spremenijo v švicarski sir z največjimi luknjami.
Potem smo se šli pa igrico shoe window shopping. Ampak smo se je hitro naveličali. Če bi mi rekli, naj si zastonj izberem katerekoli čevlje v eni izmed treh obiskanih trgovin, mi najbrž nebi uspelo najti niti enega para. Čeprav so se mi v bistvu najbolj fascinantni vsekakor zdeli škornji v imitaciji leopardovega vzorca, z vrtoglavo visoko ošiljeno peto in špičasto konico... Bruhastično, res. Mogoče bi jih lahko obula za v Gala halo na pustni večer?! Gala škornji za v Gala halo. Šik!
Na poti domov pobereva pikčastega psa, gremo v gmajno. Vsa zlenjena se na začetku le s težavo zaganjam v hrib, D me priganja in se mi smeji. Počasi se ufuram in začnem občudovati najlepši gozd kar sem jih kdajkoli videla. Prav žal mi je, da s sabo nisem imela fotoaparata: visoki bori, borovničeva podrast, na vsake toliko časa ozaljšana s cvetočim vresjem, med vsem tem pa nežne meglice, ki so se na vrhu kar naenkrat razkadile. "How scandinavian" bi rekla Bjork...
Mmm... potem pa tuš in zatem domača zelenjavna pica (z umetno špansko zelenjavo kakopak) iz moje kuhinje! Božansko. Zdajle bi se najraje nekam zavalila in počakala na naslednji vikend!

Ni komentarjev: