sobota, februar 03, 2007

5 verižnih

Pri Ženski na poziciji sem naletela na novo blogersko verižno igrico: "pet stvari o meni, ki jih ne ve nihče ali vsaj velika večina ne - do tega trenutka".

Evo mojih pet:
1. Še nikoli v življenju se nisem spustila po toboganu.
2. Nikoli se ne češem.
3. Nervirajo me ljudje, ki se v javnosti pričkajo oz. nergajo drug na drugega v smislu: »Saj sem ti rekel… Veš, naša je takaintaka…«
4. Ne maram naslednjih vprašanj: »Kam greš na morje?«, »Kje boš za novo leto?« in »Kaj boš počela čez vikend?« Življenje je med drugim lepo in zanimivo tudi zato, ker nikoli ne vemo kaj bomo počeli naslednji dan…
5. Kakšen dan imam "sentimentalca" - takrat se mi skoraj vsi ljudje (iz neznanega razloga) smilijo. Nisem še zasledila, da bi kdo imel podoben "problem". Včasih se mi zasmili tudi kakšen predmet (to najbrž paše že pod točko 6.), posebno kakšno darilo, za katerega vem, da je bilo kupljeno in izročeno z ljubeznijo, meni pa ni všeč. Takrat me pogosto muči občutek krivde, ki običajno popusti, ko darilo predam naprej – seveda ne kot darilo.

Bi se jih našlo še nekaj... tole mi je najprej padlo na misel...
Aja, pa še to: Zelo me ziritira, če stvari niso "naravnost": naprimer postrani obešene slike ali police, ali če kakšno oblačilo ni zašito z "ravno štepo" itd... Moram poudariti, da gre pri tem za zelo majhna odstopanja (pri sliki naprimer cca. 0,5cm), ki jih moje budno oko vedno takoj opazi. Za to hibo ve prijateljica A, ki se mi zavoljo tega večkrat posmehuje.

Ni komentarjev: