četrtek, januar 19, 2012

Male obsesije

-

Sem si včeraj zvečer nadela ta nove uhane in zavila okoli vogala. Včeraj so namreč nazadnje vrteli Melanholijo. Se mi je zdelo, da moram ta film, glede na vse govoričenje, obvezno pogledati. Pa me je pustil ravnodušno. Da, v tehničnem smislu mu seveda ni česa oporekati, vendar mi Lars tokrat za spremembo ni uspel naprtiti svoje tesnobe. Mestoma me je film spominjal na filma The tree of life in Take shelter. Slednji je na Liffeu dobil Vodomca, meni osebno pa se je zdel najslabša možna izbira in bi, če le ne bi imela sedeža nekje na sredini, že pred polovico projekcije zbežala iz dvorane. Da se vrnem k Melanholiji - kot rečeno, v tehničnem smislu vsekakor mojstrovina, s perfektno izbiro glasbe, igralcev - tako Kirsten Dunst (ki me v prvem kadru s svojo igro morda malo spominja na Bess iz Loma valov), kot tudi Kieferja Sutherlanda in "staro čarovnico" Charlotte Rampling. Ampak ja... v bistvu sem komaj čakala, da se film odvrti in definitivno ni bil eden tistih, katerega izseki bi še naslednji dan plesali v moji glavi (izvzemši čas ko to pišem).



Tale precej zajetni kupček, ki tehta blizu 11 kilogramov, je produkt petkovega obsesivnega nakupovanja na razprodaji. Govorim o strašansko ugodnih popustih - najcenješe knjige so bile namreč tudi po štiri funte. Sicer sem številke kartice vnašala s kančkom slabe vesti, kajti kljub vsemu izbira na koncu rezultira v ne preveč lep znesek, ampak naložba v knjige se ne more meriti z naložbo v oblačila in ker sem bila to sezono pridna, si ta mali "greh", v vrednosti enega dobrega puloverja ali hlač, odpustim. Tako me je paket, ki je danes prispel iz otoka, parkiral v naslonjač in vse tako kaže, da se še nekaj časa ne bom nikamor premaknila. Kaj pa vi počnete v teh mrzlih dneh?

8 komentarjev:

Zulejka pravi ...

Kot naročena objava zame:) mene namreč čaka tudi en kup knjig, sem malo za časom, pa moram ujet (knjižni)svet, tako da me torej čakajo: trilogija Millenium (Larsson), Igra prestolov (in naslednje 3), Ženske, ki tečejo z volkovi, par kuharskih in nekaj še prihaja po pošti:) Je pa tudi čisto mogoče, da se bom raje posvetila kakemu Tolstoju ali drugemu klasiku na mojem to-read spisku (pokonzumirala tako ogromne količine pulpa v zadnjem času, da se svojega kupa napete literature niti ne veselim tako zelo).

Vanja pravi ...

Zajeten kup! Jaz sem trenutno pri branju kuharske knjige. Precej sproščujoče branje. :)

GoLa pravi ...

Filme, kot je Melanholija, je fino gledati doma - preskočiš nepotrebne in predolge sanjavosti, s čimer ne izgubiš na zgodbi. Kljub temu, da bi vse tri glavne ženske like kar nekajkrat najraje skloftala (zaradi raznoraznih razlogov) in če "sporočilnost" pustimo ob stran, moram reči, da mi je bil film kot celota všeč. Drugače pa se imamo fino, tudi ob knjigah. :)

Vanja pravi ...

Ja, oklofutati bi bilo treba vse tri + Trierja! :)

matilda pravi ...

ooop, ta italijanska kuhraca je fina!

Vanja pravi ...

Matilda, odlična knjiga je. Vse kar zdaj potrebujem, je poletje in domač vrt! :)

matilda pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
matilda pravi ...

do poletja in vrta pa lahko stanuješ kar v njej;)