sreda, december 28, 2011

Well well well...

-

Ni še konec sveta, čeprav se mi je v zadnjem času kar nekajkrat zdelo, da morda prav malo manjka. Še vedno mi ni uspelo prilesti do kina (ki je za vogalom), čeprav se že cel mesec namenjam tja, nisem spekla piškotov, poslala nisem niti ene voščilnice (niti elektronske ne), nisem kupila daril in pojma nimam kaj bomo jedli za silvestra. Sem pa kupila en božični okrasek po znižani ceni. Opisano je ves moj prispevek k noremu decembru.
Popoldne me je, medtem ko sem dobrih deset minut čakala na avtobus, z Jarrettom v slušalkah, prešinilo, da mi prav nič ne manjka.

Life is good. Škoda le, ker se premalokrat opomnim, da je temu tako.

Da ne boste rekli, da nič ne pišem...

2 komentarja:

matilda pravi ...

če ne pišeš, potem uživaš;)

Vanja pravi ...

Uživam. :) Hvala!