torek, oktober 05, 2010

Brezčasna izraznost




Včeraj smo pokukali v svet Aaltove brezčasne izraznosti. V Narodnem muzeju je namreč od včeraj naprej na ogled razstava, na kateri je razstavljeno Aaltovo pohištvo, del tekstilij, lahko pa tudi pokukate v trodimenziolani svet maket, ki so zanimivo umeščene v vogale črnih kubusov, v katerih notranjost preko interierja pogledate v prostrane finske gozdove. Med drugim so na ogled so postavljene steklene ikone vaze Savoy, katere še vedno izdelujejo ročno, za izdelavo ene pa je potrebnih šest ljudi.

Informacije o razstavi najdete tukaj: Narodni muzej

8 komentarjev:

Ovca pravi ...

Uuuu si hitra! Jaz sem šele odkrila kje in kaj, ti pa že vse pregledaš. Tale vaza je na mojem seznamu "ko bom velika in bogata".

Vanja pravi ...

Barbara, vsi bomo imeli take vaze. Prav kmalu. :P

Saša pravi ...

ojoj, vsem je tale vaza tako zelo všeč, jaz se pa čisto nič ne sekiram, ker je nimam...

Vanja pravi ...

Saša, imaš srečo! :)

Karmen pravi ...

Je ta razstava na Metelkovi ali na Prešernovi?

Vanja pravi ...

Metelkova je. Vhod je iz atrija.

vesna pravi ...

jz pa nisem ne velika ne bogata, pa mam vseeno tako vazo :D visoko, iz belega matiranega stekla, krasno paše na stekleno klubsko mizico v dnevni sobi zraven bele sedežne...kupljena v Helsinkih, ofkors :)

Vanja pravi ...

Vesna, tudi mi ne bomo nikoli veliki in bogati, ampak take vaze bomo pa imeli. :)