sobota, maj 19, 2007

Sočivje

Zanima me, kaj vi razumete pod besedo sočivje?! Ne velja pogledat v SSKJ!

15 komentarjev:

Špiklja pravi ...

jaz mednožna plimovanja

Vanja pravi ...

No, malo resnosti prosim!

Anonimni pravi ...

O, krščen Matiček, do danes sem mislila, da gre za drobno sadje, jagodičevje, na primer maline, ribez, jagode. Slabo!
:)

Vanja pravi ...

No vidiš, jaz tudi!! ne vem kdo nam je to vcepil v glavo?!

Špiklja pravi ...

se ne hecam, vem sicer, kaj piše v SSKJ-ju, ampak beseda me pelje drugam, med valove, brez plavutk, maske + rorčka, rokavčkov in ostale krame.
tja, kjer se znajdeš, kolikor se ne prestrašiš globine pod vrhnjim valovljenjem, ali pa utoneš.

Vanja pravi ...

Aha, asociacija na sočnost?!

Špiklja pravi ...

na pogoj za življenje

arctic donkey pravi ...

gnezdo od štorklje

Vanja pravi ...

Arctic Donkey ti ga pa pihneš!

Vale pravi ...

Sočivje me spominja na nekaj sočnega, iz več vrst zadev, najprej pomislim na zelenjavno omako :-)

ambala pravi ...

Mene nekam na živo mejo tole vleče, oz. neko vrsto rastlinja... grem pogledat zdele...

Vanja pravi ...

Sprašujem zato, ker smo v soboto razreševali dilemo o pomenu te besede. Sama sem bila namreč od nekdaj prepričana, da sočivje pomeni drobno sadje - jagodičevje (jagode, kosmulje, robide, maline, ribez...). Prijateljica je trdila, da si pod tem imenom predstavlja nekaj zelenega - rastlinje pač. V SSKJ pa piše, da beseda sočivje označuje stročnice!!

ambala pravi ...

No jaz, analfabet, priznam, da sem besedo privč slišal zdaj!

Vale pravi ...

Sočivje spomne najprej na sočno, sočno je pa marsikaj :-)

Vanja pravi ...

Sočivje bi mogoče lahko bilo tudi sočasno čivkanje ptičev: "Slišal je nežno sočivje."